Pēc viņa teiktā, šīs dienas laikā sagaidāma informācija par vizuālās apskates rezultātiem. Ja apstiprināsies informācija, ka atrastas ir svētdien avarējušās lidmašīnas atliekas, atbildīgās iestādes lems par to izcelšanas nepieciešamību un tālāko rīcību. Visdrīzāk atliekas tiktu izceltas ar specializētiem celtņiem un nogādātas krastā.
Iespējamās avarējušās lidmašīnas atliekas atrastas apmēram 200 metru attālumā no sākotnējās meklēšanas vietas. Atrastās detaļas ir samērā mazas, piebilda Subbota.
Notikuma vietā tiek veikta arī zemūdens vizuālā izpēte, kuras uzdevumiem ir iegūt vairāk informācijas un saprast, vai iespējams lidaparātu saudzīgi izcelt no jūras dzelmes. Eksperti iepriekš apstiprinājuši, ka sekmīgai izmeklēšanai nepieciešams iespējami lielāks daudzums lidmašīnas atlūzu. Tas ir nozīmīgi, lai varētu atšķetināt notikumu gaitu un saprast, kāpēc lidaparāts avarēja, nogalinot visus četrus cilvēkus, kas tajā atradās.
KONTEKSTS:
Baltijas jūrā svētdien, 4. septembrī, vakarā netālu no Ventspils avarējusi privāta, Austrijā reģistrēta pasažieru lidmašīna "Cessna 551" būvēta 1979. gadā. Tā pacēlusies no Spānijas dienvidiem plkst.15.56 pēc Latvijas laika. Savā ceļā divreiz mainīja virzienu – Parīzē un Ķelnē – un pēc tam devās pāri Baltijas jūrai, palidojot garām Zviedrijai piederošajai Gotlandes salai. Plkst.20.37 radaros tika fiksēts, ka lidmašīna strauji zaudē augstumu un ātrumu, pēc tam lidaparāts no radariem pazuda.
Trešajā dienā pēc avārijas netālu no Ventspils, kur avarēja privātā pasažieru lidmašīna, atrastas, iespējams, cilvēka ķermeņa daļas.