Lielākais apgrozījuma kāpums nepārtikas preču grupā bija kultūras preču un atpūtai paredzēto preču mazumtirdzniecībā (par 23,7%), informācijas un komunikāciju tehnoloģiju iekārtu mazumtirdzniecībā (par 19,8%), apģērbu un apavu mazumtirdzniecībā (par 14,0%), metālizstrādājumu, krāsu un stikla mazumtirdzniecībā (par 9,5%).
Savukārt apgrozījuma kritums bija farmaceitisko un medicīnisko preču mazumtirdzniecībā (par 3%), kā arī autodegvielas mazumtirdzniecībā (par 2,2%).
Mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums faktiskajās cenās, neņemot vērā kalendāra dienu ietekmi, pieauga par 6,2%.
Savukārt šā gada jūnijā, salīdzinot ar maiju, pēc sezonāli izlīdzinātiem datiem salīdzināmajās cenās mazumtirdzniecības uzņēmumu apgrozījums samazinājās par 0,7%.
Pārtikas preču mazumtirdzniecības apgrozījums saruka par 0,8%, bet nepārtikas preču pārdošanas apjoms – par 0,6%.
Apgrozījums krities informācijas un komunikāciju tehnoloģiju iekārtu mazumtirdzniecībā (par 3,9%), autodegvielas mazumtirdzniecībā (par 3,6%), farmaceitisko un medicīnisko preču mazumtirdzniecībā (par 1,9%), mazumtirdzniecībā pa pastu vai interneta veikalos (par 1,8%).
Savukārt apgrozījums pieaudzis apģērbu un apavu mazumtirdzniecībā (par 6,2%), kultūras preču un atpūtai paredzēto preču mazumtirdzniecībā (par 5,1 %), kā arī mazumtirdzniecībā stendos un tirgos (par 3,4%).
2017. gada jūnijā salīdzinājumā ar maiju mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums faktiskajās cenās, neņemot vērā sezonalitāti, palielinājās par 0,4%.