Konkurss norisināsies divos posmos – kandidātu atlase un uzaicināto kandidātu iesniegto pieteikumu piedāvājumu vērtēšana, kam sekos līguma slēgšanas tiesību piešķiršana.
Pieteikumus var iesniegt tikai elektroniski Elektroniskās iepirkumu sistēmas e-konkursu apakšsistēmā līdz šā gada 20. septembra plkst. 14.
Paredzēts, ka Salaspils kravu pārkraušanas termināļa teritorija aptuveni 150 hektāru platībā robežosies ar "Rail Baltica" pamatlīniju aptuveni septiņu kilometru garumā. Tajā būs gan Eiropas standarta sliežu platuma (1435 mm) infrastruktūra, gan viens 1520 mm sliežu ceļa savienojums. Projekta termināļa veiksmīgs risinājums nodrošinās "Rail Baltica" Salaspils Intermodālā loģistikas centra aptuveni 500 hektāru plašās teritorijas turpmāko attīstību.
Salaspils kravu pārkraušanas termināļa galvenā funkcija būs nodrošināt kravu pieņemšanu, nosūtīšanu un loģistiku. Terminālī plānots nodrošināt šādus pamatpakalpojumus ar konteineru kravām:
- dzelzceļš – dzelzceļš gan Eiropas standarta sliežu platuma (1435 mm) vilcieniem, gan 1520 mm sliežu platuma vilcieniem;
- dzelzceļš – autotransports;
- dzelzceļš – konteineru krautne;
- savienojums ar ostām un lidostām.
Tāpat kravu pārkraušanas termināļa teritorijā plānots attīstīt pārvadājumus, vilcienu sastāvu apstrādi, kuri pārvadā kravas automašīnas pilnībā vai puspiekabes, tādējādi nodrošinot servisu autopārvadātājiem un zonu daudzfunkcionālu noliktavu izvietošanai.
Iepirkuma līgums tiek līdzfinansēts no Eiropas infrastruktūras savienošanas instrumenta (EISI).
KONTEKSTS:
Jūlija sākumā parakstīti Latvijā pirmie līgumi par dzelzceļa līnijas "Rail Baltica" trases posmu projektēšanu. Tā sāksies "Rail Baltica" pamattrasē Latvijā – centrālajā posmā caur Rīgu, kā arī posmā Vangaži–Salaspils–Misa, kopumā 123 km garumā.