Finanšu nozares asociācijas vadītāja Sanda Liepiņa stāsta, ka kampaņas laikā iedzīvotājiem skaidros bezkontaktu karšu izmantošanas ieguvumus, kā arī tiks mēģināts kliedēt mītus par šo karšu drošību.
Liepiņa arī atklāj, ka jau šobrīd bezkontaktu kartes Latvijā ir plaši izmantotas - izsniegts vairāk nekā 800 tūkstoši karšu, kas ir gandrīz uz pusi vairāk nekā gadu iepriekš.
“Finanšu nozares asociācijas sadarbībā ar “MasterCard” un galvenajiem sadarbības partneriem uzsāk „Piik un gatavs” informatīvo kampaņu, skaidrojot gan šīs priekšrocības, gan arī mītus par drošību, ka šī drošība pēc būtības neatpaliek no parastajām kartēm. Un tie ieguvumi savukārt ir ātrāki norēķini gan pircējiem, gan tiem uzņēmējiem, kuriem ir svarīga ātra klientu apkalpošana,” klāsta Liepiņa.
“Latvijas iedzīvotāji un komersanti jau tagad novērtē bezkontaktu karšu priekšrocības. Un jāsaka, ka, arī salīdzinot ar citām Eiropas Savienības dalībvalstīm, šī ir kārtējā reize, kur Latvijas iedzīvotāji ātrāk nekā citur pieņem un sāk lietot jaunās tehnoloģijas. Un šobrīd jau 51% Latvijas iedzīvotāju ir bezkontaktu kartes, vidēji 40% tās arī lieto regulāri ikdienas pirkumiem,” stāsta Liepiņa.