Francijas patērētāju aizsardzības un krāpšanas apkarošanas birojs sūdzību tiesā iesniedza 2017. gadā pēc divus gadus ilgas izmeklēšanas. Tās laikā eksperti atklāja vairākus iekšējos noteikumus, kas bija netaisnīgi pret 10 000 mazo un vidējo Francijas uzņēmumu. Tie ļāva "Amazon" mainīt līgumus pietiekami ātri nebrīdinot, pieprasīt īsāku piegādes laiku un bloķēt piegādes, pieprasot papildu informāciju par uzņēmumiem.
"Amazon" bijusi vienīgā interneta tirdzniecības platforma, kas atteicās grozīt šīs normas pēc informācijas publiskošanas.
Jau ziņots, ka Eiropas Komisija šā gada jūlijā uzsāka izmeklēšanu par iespējamiem konkurences pārkāpumiem, ko pieļāvis uzņēmums. "Amazon" ieguvis informāciju par jaunākām tirdzniecības tendencēm un iepirkšanās paradumiem no mazajiem tirgotājiem, un eksperti uzskata, ka tas varēja sniegt negodīgas priekšrocības.