Katastrofas izmeklēšanas komisijas vadītājs, transporta ministrs Maksims Sokolovs norādīja, ka patlaban tiek izskatītas visas versijas, tostarp terorisms.
"Versijas izskata Izmeklēšanas komiteja. Tiek izskatīts viss iespējamo notikumu spektrs, kas varēja izraisīt katastrofu, bet runāt par to vēl ir priekšlaicīgi," norādīja Sokolovs.
Lidmašīnas atlūzas izkaisītas apmēram 10 kvadrātkilometru platībā. Tas, iespējams, liecina, ka lidaparāts ir izjucis gaisā.
Apkalpe nav ziņojusi par problēmām. Neatkarīgie eksperti norāda, ka šāds scenārijs iespējams tikai tad, ja lidmašīnā noticis sprādziens vai arī tā notriekta ar raķeti. Lai arī laineris bijis 30 gadus vecs, tas bijis salīdzinoši maz lietots un labi uzturēts.
Līdz svētdienas vakaram ir atrastas 10 cilvēku mirstīgās atliekas, kuru identifikācijai būs nepieciešamas DNS analīzes.
Kopumā meklēšanas operācijā ir iesaistīti desmitiem kuģu un lidaparātu, kā arī nirēju un mini zemūdenes.
Tikmēr Maskavā cilvēki nes ziedus pie Aleksandrova ansambļa mēģinājumu zāles. No Aleksandrova ansambļa lidmašīnā atradās 68 cilvēki - gandrīz visi koristi. Ziedi gulst arī pie televīzijas kompāniju - Pirmais kanāls, NTV un "Zvezda" - birojiem. No katra medija lidmašīnā bija pa trim darbiniekiem. Lidmašīnā bija arī atsevišķu valstu amatpersonas, kā arī organizācijas "Taisnīgā palīdzība" vadītāja Jeļizaveta Glinka.
Kopumā TU-154 lidmašīnas avārijā dzīvības zaudēja 92 cilvēki. Lidmašīna bija ceļā no Piemaskavas uz Latakiju, kur atrodas Heimimas gaisa spēku bāze, kurā atrodas Krievijas armija. Ceļā uz Sīriju tā apstājās Sočos, lai uzpildītu degvielu, taču aptuveni 20 minūtes pēc lidojuma atsākšanas tā kādā manevrā zaudēja kontaktus ar Soču aviodispečeriem.