Nevils dienu sāka ceturtajā pozīcijā, atpaliekot no tā brīža rallija līdera – francūža Sebastjena Lēba (“M-Sport Ford”) – par 16 sekundēm. Taču dienas pirmo ātrumposmu, kas bija arī rallija garākais pārbaudījums (33,2 kilometri (km)), Nevils nobrauca ļoti ātri, pakāpjoties uz otro vietu. Tikmēr Lēbs nedaudz palielināja savu pārsvaru.
Tomēr deviņkārtējā pasaules rallija čempiona Lēba “Ford” automobili pēc dienas pirmā “dopa” finiša piemeklēja tehniskas problēmas ar ģeneratora siksnu. Francūzis, sazinoties ar komandas mehāniķiem pa tālruni, centās novērst defektu, taču nepaguva to izdarīt noteiktajā laikā, lai paspētu uz laika kontroli. Līdz ar to Lēbs bija spiests izstāties no tālākās cīņas sestdien, kā arī viņa komanda apstiprināja, ka francūzis nestartēs arī svētdien.
Savukārt dienas otrajā ātrumposmā Grieķijas WRC posms sāka “parādīt zobus”.
The hour that changed the entire rally 🇬🇷
— WRC - FIA World Rally Championship (@OfficialWRC) September 10, 2022
Crashes, technical fails and punctures. Greece is throwing everything at our drivers! 😱#WRC | #WRCLive | #AcropolisRally | #WRCWatchNow pic.twitter.com/naVYydOmky
Nu likstas piemeklēja Lēba komandas biedru un tautieti Pjēru-Luisu Lubē, kurš piektdien pirmo reizi savā WRC karjerā uzstādīja ātrāko laiku kādā ātrumposmā. Lubē “Ford” mašīnai pārsita riepu, kas līdz ātrumposma beigām sadalījās un arī pabojāja auto virsbūvi. Lubē pēc sestdienas otrā “dopa” atkrita no otrās uz septīto pozīciju.
Arī pašreizējo sezonas kopvērtējuma līderi, somu Kalli Rovanperu (“Toyota Gazoo Racing”), sestdienas otrajā ātrumposmā piemeklēja neveiksme. Viņš vienā no līkumiem ar automašīnas aizmuguri atdūrās pret koku, kas nodarīja pamatīgu skādi mašīnas virsbūvei un aizmugurējam amortizatoram. Taču Rovanpera nepadēvās, līdz galam nobraucot gan dienas otro, gan trešo ātrumposmu, tiesa, zaudējot ļoti daudz laika. Pēc servisa zonas apmeklējuma “Toyota” vienības darbiniekiem izdevās soma auto savest kārtībā, un Rovanpera turpināja sacensības.
No Grieķijas skarbajiem apstākļiem – akmeņainajiem ceļiem, mainīgā ceļu seguma un karstuma – dienas otrajā daļā neizbēga arī vairāki citi rallisti.
Piemēram, grieķa Jordana Serderida “Ford” automašīnu ceļā uz sestdienas ceturto ātrumposmu piemeklēja elektrības defekts, kas viņam lika izstāties, arī cits “M-Sport Ford” vienības pilots. brits Gass Grīnsmits, ceturtajā sestdienas ātrumposmā izstājās tehniskas ķibeles dēļ, kas viņa pilotētajam auto lika apstāties trasē.
Pirms dienas priekšpēdējā ātrumposma līderpozīcijā aizvien atradās Nevils, apsteidzot somu rallistu Esapeka Lapi (“Toyota Gazoo Racing”) par 37,4 sekundēm, bet savu komandas biedru no Igaunijas Otu Tanaku – par 38,6 sekundēm.
Līderu trijnieks vēlreiz mainījās priekšpēdējā “dopā”,
kad soms Lapi trasē pēc apstāšanās uz pāris minūtēm ceļu turpināja ļoti lēnā tempā, ātrumposma beigās no ātrākā laika atpaliekot par vairāk nekā 13 minūtēm. Taču dienas noslēdzošajā ātrumposmā Lapi nestartēja, izstājoties no tālākās cīņas saistībā ar degvielas padeves defektu.
Pēdējais sestdienas ātrumposms aizritēja bez starpgadījumiem.
Līdz ar to pēc notikumiem bagātās Grieķijas WRC posma priekšpēdējās dienas vadībā ir Nevils, kuram komandas biedrs Tanaks zaudē 27,9 sekundes. Savukārt uz trešo pozīciju pakāpies spāņu rallists Dani Sordo (“Hyundai Shell Mobis”), kurš no Nevila atpaliek par 52,9 sekundēm.
Rallija kopvērtējums pirms noslēdzošās dienas
Akropoles rallijs noslēgsies svētdien ar pēdējiem trim ātrumposmiem kopumā 45 km garumā.