Rīgas „Dinamo” biļešu pārdošanas menedžeris Artūrs Zaķis norādīja, ka tehnoloģijas ļauj cilvēkiem daudz vieglāk iegādāties biļetes. Tāpat tas ievērojami atvieglo spēlētāju plūsmas regulāciju arēnā.
Savukārt „FanApps” vadītājs Anrijs Brencāns skaidro, ka mūsdienās klubi arvien vairāk mēģina pārdot visu, ko iespējams, sākot ar biļetēm un kluba atribūtiku un beidzot ar sponsoru līgumiem un saturu medijos.
Mārketings ir kļuvis par neatņemamu sporta sastāvdaļu. Arvien vairāk sporta organizācijas cenšas pievērst sev uzmanību un veicināt savu popularitāti. Mūsdienās pat tiek meklētas arvien plašākas auditorijas ārpus valstu robežām. Tāpat rezultāts sacensībās kļuvis mazāk būtisks par pašu procesu.