Vislielāko vērību sociālajos tīklos izpelnījusies viltus Vācijas autoražotāja "Audi” reklāma ar tekstu "When four rings is all you need" ("Kad četri apļi ir viss, ko Tev vajag"). Tāpat šī tēma apspēlēta ēdienkartēs. Kāda Japānas online firma pat sākusi piedāvāt apģērbus ar četriem atvērtiem un vienu neatvērušos apli.
Audi reklāmisti reaģē zibenīgi “When four rings is all you need" | via @sochireport #audi #Olympics2014 #Sochi2014 pic.twitter.com/Gv5TTr2ApF
— Ivars Šmits (@IvarsSmits) February 10, 2014
Olimpisko spēļu ideju apspēlējuši arī pašmāju mūziķi grupa "Instrumenti". Mūziķi jau devušies ceļā uz Krieviju, lai Sočos uzstātos "Latvijas mājā". Savā "Facebook" mājaslapā pirms pašas izlidošanas mūziķi ielikuši patiešām gaumīgu joku – no grupas jaunākā albuma "Procrastination" nozīmītēm izveidojuši nepilnīgus olimpiskos apļus.