4. studija

Kāds ir noslēpumainais ūdens ēzelītis?

4. studija

Vai ielā, kas ved uz slimnīcu, ir nepieciešama gājēju pāreja?

Kā, nekaitējot sev, pareizi iegādāties skaistumkopšanas preces?

Kā, nekaitējot sev, pareizi iegādāties skaistumkopšanas preces

Pirms kosmētikas iegādes vairums pircēju to vēlas izmēģināt – aplūkot tuvāk, pasmaržot, pataustīt. Bieži vien veikalos ir pieejami "testeri" jeb paraudziņi, bet - ko darīt, ja tādu nav?

Latvijas Televīzijas (LTV) raidījumā "4.studija" vērsās skatītāja, kura mazpilsētas veikalā, kur pieejama arī kosmētika, pirms lūpu krāsas iegādes to atvērusi, lai pārliecinātos, ka ir vajadzīgais tonis, bet saņēmusi aizrādījumu no veikala īpašnieka. Kā tad īsti pircējam un pārdevējam šādās situācijās jāuzvedas?

"4.studija" līdzīgi kā skatītāja devās uz tirdzniecības vietu, kur kosmētika nav vienīgā prece. "Rimi Latvia" ārējās komunikācijas vadītāja Everita Bičkova norādīja, ka jaunām lūpu krāsām un lūpu spīdumiem ir jābūt "aizlīmētiem vai kā citādi atzīmētiem", lai pircējs varētu būt pārliecināts, ka viņš iegādājas jaunu un neskartu preci.

"Pirmkārt, tas ir higiēnas apsvērumu dēļ, otrkārt, tas ir derīguma termiņa dēļ," teica Bičkova.

"Rimi Latvia" pārstāve paskaidroja, ka kosmētikas līdzekļiem, kuriem svarīga ir konsistence un arī jāpiemēro tonis, visbiežāk būs pieejami testeri, lai pircējs var izvēlēties sev atbilstošāko. Aizlīmētie produkti nav paredzēti taisīšanai vaļā, jo tā produkts var tikt bojāts. Ja testera plauktā nav, var vērsties pie veikala personāla un noskaidrot, vai tas ir pieejams.

Izrādās, ka testeru nodrošināšana veikalos nav obligāta prasība tirgotājam un, ja jūs interesējošam produktam nav parauga, tad nāksies vien iztikt un cerēt, ka tas izrādīsies piemērots.

Veikalu tīkla "Drogas" Mārketinga un sabiedrisko attiecību direktore Ilze Kirstuka-Ščeglova skaidroja, ka produktu testeri ir "papildu iniciatīva, kas klientam atvieglo lēmuma pieņemšanu par pirkumu". Veikalu tīkls lielākai daļai produktu testerus cenšoties nodrošināt, taču "Drogas" pārstāve kā vēl vienu iespēju, kas varētu palīdzēt izvēlēties īsto preci, ieteica apmeklēt mājaslapu vai izmantot mobilās lietotnes produkta svītru koda skenēšanas funkciju, lai iepazītos ar produktu atsauksmēm, kuras snieguši citi klienti.

Tātad var secināt, ka testeris interesējošai precei var būt un var arī nebūt, taču produkts, kurš nav paredzēts izmēģināšanai, visbiežāk būs aizlīmēts ar speciāliem aizsardzības elementiem vai drošības uzlīmēm, lai garantētu pircējiem to, ka nav ticis atvērts.

Savukārt farmaceite Zane Melberga brīdināja, ka kosmētiku vispār nevajadzētu izmēģināt tiešā veidā - uz sejas, īpaši jau lūpu krāsas, jo tā var iedzīvoties infekcijās.

"Tie ir lieliski paraugi, lai, piemēram, es tos uzsmērētu uz rokas. Bet noteikti tos nevajadzētu likt uz lūpām. Tāpēc, ka - ja lūpu krāsa, piemēram, stāv publiski pieejamā vietā, to viens cilvēks pasmērē sev uz lūpām, otrs. Tur ir gan mikroflora, gan arī, piemēram, vīrusi - herpes infekcija, ko arī varam viens otram nodot," skaidroja farmaceite.

Tikmēr vizāžiste Santa Gribuška atzina, ka ādas tonis uz rokas ļoti atšķiras no toņa, kas mums ir uz lūpām, tāpēc tas nebūs īstais veids, kā jauno pirkumu testēt. Santa ieteica izmantot mūsdienu iespējas - sociālos tīklus, ražotāju un veikalu mājaslapas, kur gan toņus var rūpīgi apskatīt, gan izlasīt atsauksmes.

"Uz rokas testējot lūpu krāsu, tu vari aptuveni saprast, cik viņa būs spilgta, kā arī, pats galvenais - cik sedzoša viņa būs. Mīļās dāmas, tikai mēģinot un arī dažreiz kļūdoties ar toni, varēsiet saprast, kas ir tieši jūsējais!" uzsvēra vizāžiste.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti