Ziņas vieglajā valodā 9. septembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 9. septembrī.

Ziņas vieglajā valodā 9. septembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Vairāk saslimst ar Covid-19 un nonāk slimnīcās

Latvijā arvien vairāk cilvēkiem atklāj Covid-19.

Pieaug arī Covid-19 pacientu skaits slimnīcās.

Slimību profilakses un kontroles centrā stāsta, ka strauji izplatās Covid-19 vīrusa delta paveids.

Ja ar delta paveidu inficēts kāds no ģimenes, tad ar to inficēsies visa ģimene.

Vīrusa delta paveids ir ļoti lipīgs.

 

Atklāj vēl 490 Covid-19 gadījumus

Aizvadītajā diennaktī atklāti 490 jauni Covid-19 gadījumus, 3 cilvēki miruši.

No vairāk nekā 42 ar pusi tūkstošiem testu pozitīvi bija 1,2%.

Divu nedēļu kumulatīvais rādītājs ir palielinājies līdz 222,2.

Patlaban slimnīcās ir 214 Covid-19 pacienti.

Smaga slimības gaita ir 28 pacientiem.

 

Covid-19 testus skolēniem plāno retāk

Skolēnus turpmāk plāno testēt reizi divās nedēļās.

Bija paredzēts, ka skolēniem siekalu tests būs jānodod reizi nedēļā.

Taču tas pārslogoja laboratorijas. Bija kļūdas un pārpratumi.

Ja Covid-19 turpinās strauji izplatīties, tad skolēnus testēs biežāk.

Veselības un izglītības ministri sola arī ērtākus testus.

Cilvēki satraucas, ka skolēni starp testēšanas reizēm paspēs izslimot Covid-19 un inficēt citus.

 

Gobzemam liedz dalību sešās Saeimas sēdēs

Saeima sodīja deputātu Aldi Gobzemu.

Viņš nedrīkst piedalīties sešās Saeimas sēdēs.

Viņam samazinās arī algu.

Gobzems 2. septembrī traucēja Saeimas sēdi. Viņš neuzrādīja Covid-19 sertifikātu.

Šoreiz sēdē deputāts nevarēja paskaidrot savu rīcību, jo sēdē nedrīkstēja piedalīties par citu pārkāpumu.

 

Varakļānu un Rēzeknes novados vēlē pašvaldību

Vēlētāju aktivitāte iepriekšējā balsošanā Varakļānu un Rēzeknes novadā ir zemāka nekā vēlēšanās jūnijā.

Tā vēsta Centrālā vēlēšanu komisija.

Aktīvāki vēlētāji ir Varakļānu novadā, bet Rēzeknes novadā tā ir zema.

Divās iepriekšējās balsošanas dienās Varakļānu novadā nobalsoja vairāk nekā 10%, bet Rēzeknes novadā tikai 4%.

Iepriekšējā balsošana abos novados notiks arī piektdien, 10. septembrī, bet vēlēšanu diena būs sestdien, 11. sepetmbrī.

 

No Afganistānas izlidojuši 200 cilvēki

No Kabulas lidostas ar lidmašīnu prom no Afganistānas devušies aptuveni 200 cilvēki.

Viņu vidū arī ASV pilsoņi.

Tas ir pirmais starptautiskais pasažieru lidojumus no Kabulas lidostas, kopš varu valstī pārņēma talibi.

Ir zināms, ka lidmašīnas reisu organizē Kataras varasiestādes.

Kataras valdībai ir labas attiecības ar talibiem.

 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti