Ziņas vieglajā valodā 28. jūnijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem un 10 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 28. jūnijā

Ziņas vieglajā valodā 28. jūnijā
00:00 / 03:29
Lejuplādēt

 

 

KNAB sāk kriminālprocesu par Ušakova iespējamiem pārkāpumiem

Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) ir sācis kriminālprocesu, lai noskaidrotu faktus un apstākļus par iespējamiem bijušā Rīgas mēra Nila Ušakova likumpārkāpumiem, vēsta Latvijas TV.

Kriminālprocess sākts, pamatojoties uz Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas iesniegumu.

Ministrijas ieskatā, Rīgas mērs nekontrolēja "Rīgas satiksmes" finanses, kā arī nebija izvērtējis uzņēmuma iepirkumus.

 

"Gods kalpot Rīgai un "Saskaņa" atbalstīs Burovu Rīgas mēra amatā

Partijas "Gods kalpot Rīgai un "Saskaņa" atbalstīs Oļega Burova ievēlēšanu Rīgas mēra amatā.

"Gods kalpot Rīgai" runās arī ar citām partijām par atbalstu Burovam.

Partija vēlas savākt vairāk nekā 31 parakstu.

Rīgas domes Neatkarīgo deputātu frakcija šodien vēl nelēma par turpmāko sadarbību Rīgas domē.

Bet jaunizveidotā frakcija "Rīgai" varētu atbalstīt "Gods kalpot Rīgai" un "Saskaņa" virzītu kandidātu, jo neatbalsta ārkārtas vēlēšanas un uzskata, ka politiķiem jāspēj vienoties par mēru.

 

Nemiro iesniedzis premjeram skaidrojumu par "Latvenergo" padomes atlaišanu

Ekonomikas ministrs Ralfs Nemiro šodien premjeram Krišjānim Kariņam sniedzis skaidrojumu par "Latvenergo" padomes atlaišanu.

Ministrs nav mainījis savu pārliecību, ka rīkojies pareizi.

Atlaistās padomes vietā iecelta pagaidu padome.

Valdības vadītājs savu vērtējumu sniegs nākamnedēļ.

 

Policija brīdina par krāpniekiem

Policija brīdina par krāpniekiem un aicina neizpaust savus bankas datus.

Policisti saņēmuši ziņas, ka cilvēkiem izkrāptas lielas naudas summas.

Viņiem piezvanījuši krāpnieki un piedāvājuši nopelnīt naudu biržā.

Cilvēkiem ietekts lejupielādēt kādu aplikāciju.

Vēlāk izrādījās, ka šī aplikācija ļauj krāpniekiem piekļūt datoriem.

Policija aicina neiesaistīties apšaubāmos darījumos.

 

Glābēji saņēmuši vairāk nekā 50 izsaukumus par vēja postījumiem

Glābēji aizvadītajā diennaktī saņēma vairāk nekā 50 izsaukumus saistībā ar spēcīgā vēja radītajiem postījumiem.

Vēja nolauztie koki bija uzkrituši uz ceļiem un māju jumtiem.

Krītošie koku zari bija sabojājuši automašīnas un pārrāvuši elektrības vadus.

 

Lietuvā dzēš lielu kūdrāju ugunsgrēku

Lietuvā ugunsdzēsēji no visas valsts dzēš lielu kūdrāju ugunsgrēku Ķintu pašvaldībā.

Tur purvā deg 12 hektāri kūdras.

Dzēšanu apgrūtina spēcīgais vējš un ūdens trūkums.

Līdz tuvākai ūdenstilpei jābrauc kilometrs.

 

Francijā gaiss sakarsis līdz +46 grādiem

Francijas dienvidos gaisa temperatūra pakāpusies līdz +46 grādiem.

Tā ir augstākā gaisa temperatūra valsts vēsturē.

Gaisa temperatūra vēl turpina kāpt.

Vēsturisks karstuma vilnis Eiropā valda visu šo nedēļu, lielākā svelme patlaban atkāpusies uz Eiropas dienvidrietumiem.

 

Laika ziņas 

Sestdien Latvijā gaidāms mainīgs mākoņu daudzums.

Dienā vietām, galvenokārt līča piekrastē, neliels lietus.

Pūtīs ziemeļrietumu, rietumu vējš 3-8 metri sekundē, līča piekrastē brāzmās līdz 14 metriem sekundē.

Gaisa temperatūra naktī +8…+11 grādi, piekrastes rajonos +12...+15 grādi, bet dienā +17…+22 grādi.

Rīgā naktī +14…+15 grādi, bet dienā +19…+20 grādi.

Laika tips: 2. - labvēlīgs

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti