Ziņas vieglajā valodā 21. decembrī 

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 21. decembrī.

Ziņas vieglajā valodā 21. decembrī 
00:00 / 04:58
Lejuplādēt

Tirdzniecības centri drīkstēs strādāt brīvdienās; kafejnīcas – gadumijā

Jaungada naktī Latvijā tāpat kā Igaunijā bāri, kafejnīcas un izklaides vietas drīkstēs strādāt.

Tas būs izņēmums ārkārtējās situācijas noteikumos.

Tagad tie var strādāt ne ilgāk par vienpadsmitiem vakarā.

Vēl nesen valdības vadītājs mudināja svētkus svinēt šaurā lokā.

Savukārt brīvdienās un svētku dienās atkal drīkstēs strādāt veikali tirdzniecības centros.

Šie noteikumi stāsies spēkā no piektdienas.

Ieceļotājiem no augsta riska valstīm būs jāuzrāda Covid-19 testa negatīvs rezultāts

Ieceļojot no augsta riska valstīm, būs jāuzrāda negatīvs Covid-19 testa rezultāts.

Prasība attieksies uz ieceļotājiem no Lielbritānijas, Dānijas, Norvēģijas, Zviedrijas, Beļģijas, Īrijas, Vācijas un Krievijas.

Testi būs jāveic gan pret Covid-19 vakcinētajiem, gan nevakcinētajiem.

Eksperti bažīgi par Covid-19 omikrona izplatību Latvijā

Epidemiologiem ir drūmas prognozes par Covid-19 vīrusa omikrona paveida izplatību.

Stingru ierobežojumu gadījumā februārī varētu būt ap 15 000 jaunu gadījumu dienā un slimnīcās vienlaikus vairāk nekā 4500 šo slimnieku.

Ja ierobežojumus mazinās, skaitļi būs vēl lielāki, prognozē eksperti.

Vēl nav zināms par ierobežojumiem pēc 11. janvāra, kad beigsies ārkārtējā situācija.

Par to valdība lems janvāra sākumā.

Mediķu arodbiedrība pieļauj streiku jaunā gada pirmajā pusē   

Veselības nozares darbinieki gatavojas streikot.

Latvijas Veselības un sociālās aprūpes darbinieku arodbiedrība Veselības ministrijai pārmet solījumu nepildīšanu.

Tas saistīts ar vidējās darba samaksas paaugstināšanu.

Ādažu novadā Gaujā ledu šajā sezonā nespridzinās

Ādažu novadā Gaujā ledu šajā sezonā nespridzinās.

Kad tur ledus būs vienlīdz sasalis, uz tā izbērs kūdru.

Ledum kūstot, šajās vietās ledus būs irdenāks un varēs vieglāk iziet no upes.

Iepriekšējā diennaktī ūdens līmenis kritās.

Ļaunākais tur ir garām, un iedzīvotāji var atgriezties mājās.

Lietuvā sarūk iedzīvotāju skaits

Lietuvā iedzīvotāju skaits sarūk.

Janvārī Lietuvā dzīvoja 2,8 miljoni cilvēku.

Pēdējo desmit gadu laikā valstī iedzīvotāju skaits ir samazinājies par aptuveni 233 000.

Tā liecina sākotnējie tautas skaitīšanas dati.

PVO aicina atcelt šogad paredzētos Ziemassvētku pasākumus

Pasaules Veselības organizācija (PVO) aicina atcelt šogad paredzētos Ziemassvētku pasākumus.

Tas tāpēc, ka saslimstība ar omikronu pieaug visā pasaulē.

Atsevišķās Eiropas valstīs pirms svētkiem ir ieviesti vai plānoti jauni ierobežojumi.

Eiropas Komisija nosaka deviņu mēnešu derīguma termiņu Covid-19 sertifikātiem

Eiropas Komisija ierobežos ceļošanai nepieciešamā Covid-19 sertifikāta derīguma termiņu.

Tas būs derīgs ne ilgāk kā deviņus mēnešus.

Noteikums stāsies spēkā 1. februārī.

Tas vēl jāapstiprina Eiropas Savienības dalībvalstīm.

Mērķis ir veicināt balstvakcināciju pret Covid-19.

"TTT Rīga" basketbolistes gada pēdējā spēlē Eirolīgā gūst svarīgu uzvaru Maskavā   

"TTT Rīga" basketbolistes un komandas vadība mediju dienā
"TTT Rīga" basketbolistes un komandas vadība mediju dienā

Latvijas sieviešu basketbola klubs "TTT Rīga" gada pēdējā spēlē Eirolīgā guva svarīgu uzvaru Maskavā.

Rīdzinieces Maskavas "MBA" pārspēja ar 68:61.

Tas viņām ļauj nostabilizēties A grupas labāko sešiniekā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti