Ziņas vieglajā valodā 15. jūnijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 15. jūnijā.

Ziņas vieglajā valodā 15. jūnijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

 

Vienojas par koncertzāli Rīgā

Jaunu koncertzāli Rīgā varētu būvēt Elizabetes ielā 2, līdzās Kronvalda parkam.

Šo ieceri atbalsta valdības politiķi.

Iecerētajā Rīgas vietā šobrīd atrodas celtne "Pasaules tirdzniecības centrs".

Cik daudz naudas vajadzīgs šīs celtnes nojaukšanai, pagaidām nav zināms.

Par jaunu koncertzāli Rīgā diskutē jau ilgāk nekā 15 gadus.

Iepriekš to gribēja būvēt uz AB dambja.

Bija doma koncertzāli būvēt arī Andrejsalā.

 

Latvijā neviena jauna Covid-19 gadījuma

Latvijā neatklāja nevienu jaunu saslimšanas gadījumu ar Covid-19.

Šādi ir Slimību profilakses un kontroles centra dati.

Veica apmēram 700 testu.

Nevienu jaunu saslimšanas gadījumu ar Covid-19 Latvijā neatklāj jau otro dienu pēc kārtas.

 

Daļā Rīgas nebūs karstā ūdens

Otrdien, 16. jūnijā, daudzās vietās Rīgā, Pārdaugavā, nebūs karstā ūdens.

Uzņēmuma "Rīgas siltums" meistari pārbaudīs ūdensvadus.

Karstā ūdens visu dienu nebūs Imantā, Zolitūdē, Iļģuciemā, Grīvas, Dzirciema, Dzegužkalna, Āgenskalna, arī Zasulauka dzīvojamajā rajonā, Šampētera, Kalnciema, Daugavgrīvas, Trijādības ielu, Aleksandra Grīna bulvāra un Raņķa dambja rajonā.

Karstā ūdens piegādi sola atjaunot jau otrdien vakarā.

 

Rīgas sabiedriskajā transportā atkal atlaides

Atkal ir spēkā visas atlaides Rīgas sabiedriskajā transportā.

Atlaides būs tieši tādas pašas, kā pirms ārkārtējās situācijas, sola uzņēmums „Rīgas satiksme”.

Sabiedriskā transporta biļeti ar atlaidi var nopirkt pensionāri, skolēni un citi.

Transportlīdzekļu vadītāji kādu laiku biļetes vēl nepārdos.

Jāņos sabiedriskais transports, atšķirībā no citiem gadiem, šogad nebūs bez maksas.

 

Eiropā turpina atvērt robežas

Beļģija atkal atvēra robežas ceļotājiem no citām Eiropas Savienības un Šengenas zonas valstīm.

Tāpat rīkojās Lielbritānijas.

Pagājušajā nedēļā Beļģijā atsāka darboties kafejnīcas un restorāni.

Apmeklētājiem joprojām jāievēro pusotra metra attālums vienam no otra.

Cilvēku skaits grupās nedrīkst pārsniegt desmit.

Proporcionāli iedzīvotāju skaitam Beļģijā ir viens no augstākajiem mirstības rādītājiem ar Covid-19 pasaules valstu vidū.

Čehija atvēra koronavīrusa dēļ slēgtās robežas gandrīz visu Eiropas Savienības valstu pilsoņiem.

Čehijā drīkst iebraukt arī Šveices un Lihtenšteinas iedzīvotāji.

Joprojām Čehijā nedrīkst iebraukt cilvēki no Beļģijas, Portugāles, Zviedrijas, kā arī no Polijas Silēzijas reģiona.

Šos reģionus Čehijas varas iestādes uzskata par paaugstināta riska zonām.

Kontroli uz Vācijas un Austrijas robežām Čehija atcēla jau pirms nedēļas.

 

Pekinā atkal stingri ierobežojumi

Ķīnas galvaspilsētā Pekinā Covid-19 izplatīšanās dēļ atkal ieviesti stingri ierobežojumi.

Šobrīd visā Ķīnā ir apmēram 200 ar koronavīrusu saslimušu cilvēku.

Tas ir lielākais skaits kopš maija sākuma.

Cilvēki varētu būt inficējušies vietējā Pekinas tirgū.

Pekinā dzīvo apmēram 20 miljoni cilvēku.

 

Vēlēs Latvijas Olimpiskās komitejas vadību

Latvijas Olimpiskās komitejas prezidenta vēlēšanas notiks pēc nepilna mēneša – 10. jūlijā.

Vēlēšanām bija jānotiek 20. martā.

Taču koronavīrusa izplatības dēļ tās pārcēla.

Olimpiskās komitejas prezidenta amatam ir izvirzīts tikai viens kandidāts.

Tas ir olimpiskās komitejas ģenerālsekretārs Žoržs Tikmers.

Arī komitejas ģenerālsekretāra amatam izvirzīts viens kandidāts – Latvijas Tenisa savienības ģenerālsekretārs Kārlis Lejnieks.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti