Ziņas vieglajā valodā 14. aprīlī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 14. aprīlī.

Ziņas vieglajā valodā 14. aprīlī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

 

Ar Covid-19 saslimuši vēl divi cilvēki

Latvijā aizvadītājā diennaktī Covid-19 noteikts diviem cilvēkiem.

Kopējais inficēto skaits valstī ir 657.

Taču ir būtiski samazinājies diennaktī paņemto analīžu skaits.

Iepriekš diennaktī pārbaudīja aptuveni 1000 cilvēku, bet Lieldienās ap 200.

Aizvadītajā diennaktī saslimšana ar Covid-19 atklāta arī Saulkrastu novadā.

Tādējādi līdz šim Covid-19 kopumā konstatēts 63 pašvaldībās.

Visvairāk saslimušo ir Rīgā. Un Rīgā konstatēts viens jauns inficēšanās gadījums.

 

Analīzes pieejamas pārdevējiem un pastniekiem

Valsts apmaksās Covid-19 analīzes arī pārdevējiem un pastniekiem.

Uz analīzēm varēs nosūtīt ģimenes ārsts vai arī darba devējs.

Analīzes veiks, ja darbiniekiem būs saslimšanas simptomi.

 

Plāno skolēnu eksāmenus 

Šogad 12.klašu absolventi varēs kārtot tikai trīs obligātos centralizētos eksāmenus.

Izvēles eksāmens nebūs obligāts.

12.klases skolēniem eksāmenu sesija būs no 2.jūnija līdz 7.jūlijam.

9.klases skolēniem plānots kombinētais eksāmens.

Tajā būs uzdevumi mācībvalodā, matemātikā un Latvijas vēsturē.

Plānots, ka šis eksāmens rakstiski notiks 16. un 17. jūnijā.

 

Eiropā varētu atsākt mācības skolās

Aptuveni pusei Eiropas Savienības dalībvalstu tuvāko nedēļu laikā plānots atsākt mācības skolās.

Patlaban gandrīz visas skolas ir slēgtas jaunā koronavīrusa izplatības dēļ.

Vienīgi Zviedrijā bērnudārzi un sākumskolas ir atvērtas.

 

Austrijā atkal atvērti veikali

Austrijā atkal atvērti veikali, kas Covid-19 dēļ bija slēgti.

Taču veikaliem un pircējiem noteikti būtiski ierobežojumi.

Pircējiem ir jāvalkā sejas maskas un jāievēro distance vienam no otra.

Veikalos drīkst ielaist tikai noteiktu skaitu pircēju. Visiem jāievēro stingras higiēnas prasības.

 

No Covid-19 pasaulē nomiruši 120 000 cilvēku

No Covid-19 pasaulē nomiruši vairāk nekā 120 tūkstoši cilvēku.

Visvairāk nomirušo ir Eiropā.

Ar jauno koronavīrusu inficēto cilvēku skaits pasaulē pietuvojies diviem miljoniem.

Daudzas pasaules valstis paplašina Covid-19 testēšanu.

Tas nepieciešams, lai noteiktu vīrusa izplatību.

Daudzi cilvēki slimo bez simptomiem

 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti