Ziņas vieglajā valodā 11. oktobrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 11. oktobrī.

Ziņas vieglajā valodā 11. oktobrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Pret Covid-19 vakcinētiem senioriem maksās 20 eiro mēnesī

Pret Covid-19 vakcinētiem senioriem piecus mēnešus valdība maksās 20 eiro.

Valdība grib, lai seniori vakcinējas, tāpēc maksās viņiem ikmēneša pabalstu.

Pabalstu saņems visi vakcinētie seniori.

Pabalsts būs arī tiem, kuri poti saņēma iepriekš.

 

Latvijā Covid-19 dēļ ir spēkā ārkārtējā situācija 

Latvijā ir spēkā ārkārtējā situācija.

Tā būs līdz 11. janvārim.

Šajā laikā nevakcinētie cilvēki nedrīkstēs apmeklēt lielveikalus.

Līdz novembra vidum daudzās profesijās strādājošajiem obligāti jāsaņem Covid-19 sertifikāts.

Tas nozīmē, ka cilvēki drīkstēs strādāt, ja viņi būs vakcinējušies vai izslimojuši Covid-19.

 

Darba inspekcija: Pret Covid-19 nevakcinētos pašlaik nevar atlaist no darba

Darba inspekcija saka, ka pašlaik nevakcinētus darbiniekus nedrīkst atlaist no darba

 Ja cilvēku no darba atlaiž, viņš var vērsties tiesā.

Arī arodbiedrības uzsver, ka prasība darbiniekiem obligāti vakcinēties pret Covid-19 ir nepamatota un pretrunā ar Satversmi.

 

Ekspertu grupa aptur sadarbību ar valdību

Eksperti vairs nesadarbosies ar valdību.

Eksperti uzskata, ka valdība neņem vērā viņu ieteikumus.

Eksperti aicina valdību ieviest daudz stingrākus ierobežojumus, bet valdība to nedara.

Ministru prezidents Krišjānis Kariņš ("Jaunā Vienotība") saka, ka valdība uzklausa ekspertus un tad pieņem lēmumu.

 

No svētdien atklātajiem Covid-19 gadījumiem lielākais skaits reģistrēts Rīgā

No svētdien atklātajiem 1002 Covid-19 gadījumiem lielākā daļa ir Rīgā.

Daudz inficēto atklāts arī Daugavpilī un Augšdaugavas novadā.

Rīgā 371 jauns inficētais. Daugavpilī 73, bet Augšdaugavas novadā ir atklāti 40 jauni saslimušie.

Citās vietās jaunu inficēto ir mazāk.

Slimnīcās svētdien nogādāti vēl 109 ar Covid-19 saslimušie, bet izrakstīti 16.

Slimnīcās patlaban ārstējas 802 Covid-19 slimnieki, 93 ar smagu slimības gaitu.

Vakar pieci Covid-19 pacienti miruši.

 

Lietuvā slimnīcās 1492 Covid-19 pacienti, Igaunijā - 273

Lietuvā ļoti daudz Covid-19 slimnieku.

Slimnīcās pašlaik ārstēti 1492 Covid-19 pacienti, 130 no viņiem atrodas reanimācijā.

Svētdien miruši 14 saslimušie.

Lietuvā infekcija apstiprināta vēl 1238 cilvēkiem.

Igaunijā slimnīcās pašlaik ir 273 Covid-19 pacienti.

Vakar miruši 6 saslimušie.

Igaunijā inficēšanās ar koronavīrusu atklāta vēl 727 cilvēkiem.

 

Igaunijas prezidenta amatā stājies Alars Kariss

Alars Kariss
Alars Kariss

Par Igaunijas prezidentu šodien oficiāli kļuva Alars Kariss.

Viņš amatā nomainīja Kersti Kaljulaidu.

Par savu galveno uzdevumu Kariss izvirzījis Igaunijas sabiedrības saliedēšanu.

Kariss vēlas, lai politiķi un iedzīvotāji nestrīdētos un neapsaukātos, bet sarunātos par visdažādākajiem jautājumiem.

Igaunijas prezidents Alars Kariss savā pirmajā ārvalstu vizītē ceturtdien apmeklēs Latviju.

 

Austrijā amatā stājies jaunais kanclers Šallenbergs

Austrijas kanclers Aleksandrs Šallenbergs
Austrijas kanclers Aleksandrs Šallenbergs

Austrijas kanclera amatā šodien stājies līdzšinējais valsts ārlietu ministrs Aleksandrs Šallenbergs.

Viņš nodevis amata zvērestu prezidentam Aleksandram van der Bellenam.

Prezidents uzdevis jaunajam valdības vadītājam atjaunot sabiedrības uzticību valdībai pēc korupcijas skandāla, kurā iesaistīts iepriekšējais kanclers Sebastians Kurcs.

Jaunais kanclers paziņoja, ka cieši sadarbosies ar Sebastianu Kurcu, jo viņa vadībā Tautas partija ir divreiz guvusi uzvaru vēlēšanās.

 

Laika ziņas

Otrdien Kurzemes lielākajā daļā, kā arī citviet īslaicīgi līs.

Kurzemē iespējams pērkona negaiss un krusa.

Naktī dažviet būs migla.

Dienvidu vējš 2–6 metri sekundē, naktī piekrastē 5–8 metri sekundē.

Gaisa temperatūra naktī 3…8 grādi, austrumu rajonos -2…2 grādi.

Dienā 8…11 grādi.

Rīgā dienā īslaicīgs lietus.

Dienvidu vējš 2–7 metri sekundē.

Gaisa temperatūra naktī 5…6 grādi, dienā 8...9 grādi.

Laika tips 2. – labvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti