Ziņas vieglajā valodā 27. aprīlī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 1 gada.

Ziņas vieglajā valodā 27. aprīlī. 

Ziņas vieglajā valodā 27. aprīlī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Varētu lemt par dienesta pārbaudēm pēc slepkavības Jēkabpils novadā

Politiķi pēc Jēkabpils slepkavības varētu pieņemt lēmumus pēc dienesta pārbaudēm atbildīgajās iestādēs.
Saeimā šobrīd gatavo izmaiņas likumos, ņemot vērā jau izskanējušos trūkumus Jēkabpils traģēdijā.
Lielākā daļa Saeimas deputātu gan nav piekrituši "Progresīvo" aicinājumam saistībā ar notikušo traģēdiju uzdot nekavējoties virzīt Saeimai ratifikācijai jeb apstiprināšanai tā saukto Stambulas konvenciju jeb starptautisko līgumu.
Šī konvencija liek izskaust jeb nepieļaut vardarbību pret sievietēm un vardarbību ģimenē.

Saistībā ar traģisko slepkavību Jēkabpilī politologs Juris Rozenvalds uzskata, ka vainīgo nav viegli noteikt.
Tas tāpēc, ka ir iesaistītas vairākas institūcijas – policija, tiesa, prokuratūra.
Politologs arī uzskata, ka noteikti ir jāizmeklē, kura vaina ir lielāka.
Taču, lai visu saprastu, esot vajadzīga pamatīga izskatīšana.
Viena no galvenajām problēmām esot nepietiekama sadarbība starp institūcijām.

Šogad policija sākusi jau 12 lietas par bērnu pornogrāfiju

Valsts policijā šogad ir jau 12 kriminālprocesi par bērnu pornogrāfijas izplatīšanu internetā. Kāda mazgadīga persona pat izmantota pornogrāfiska satura veidošanā.
Lai apkarotu arvien grūtāk kontrolējamo pornogrāfijas materiālu izplatīšanu, policija piedalās starptautiskā bērnu pornogrāfijas bloķēšanas projektā.

Nav pieauguši riski saistībā ar 9. maija atzīmēšanu Rīgā

Nav pieauguši riski saistībā ar 9. maija atzīmēšanu Rīgā.
Tā norāda Valsts policijā.
Tajā pašā laikā Valsts policijā pieļauj, ka provokācijas varētu būt.
Valsts policijas Rīgas pārvaldes priekšnieks Juris Staļģevics uzskata, ka riski būs mazāki nekā citus gadus.
Taču noteikti būšot cilvēki, kas 9. maijā mēģinās pulcēties un provocēt.
Provocēt nozīmē mākslīgi radīt sarežģītus apstākļus.

Puškina skulptūru Rīgā pārvietos uz citu vietu

Krievu dzejnieka Aleksandra Puškina skulptūru no Kronvalda parka Rīgā pārvietos uz citu vietu.
To atbalsta Rīgas domes koalīcija. Koalīcija esot gatava rīkoties pēc iespējas ātrāk, jo piemineklis uzstādīts nelegāli jeb nelikumīgi.
Puškina pieminekli uzdāvināja Maskavas dome.
Pašlaik nav izlemts, uz kurieni pieminekli pārvietos.

Ukrainas austrumos turpinās smagas kaujas

Ukrainas austrumos turpinās smagas kaujas.
Vienlaikus notiek nopietna gatavošanās Ukrainas pretuzbrukumam.
Tas varētu notikt maijā.
NATO alianses ģenerālsekretārs Jenss Stoltenbergs paziņojis, ka NATO dalībvalstis un to partneri piegādājuši Ukrainai lielu daudzumu munīcijas.
Arī 230 tankus un 1550 citas bruņutehnikas vienības.
Tas palīdzēšot Kijivai atkarot daļu teritorijas.

Stoltenbergs tomēr uzsvēris, ka nevajadzētu par zemu novērtēt Krieviju.
Ņemot vērā to, ka Krievijas armijas morālā kvalitāte ir zemāka, Krievija cenšoties gūt pārspēku ar skaitu.
Arī Krievija turpinot gatavoties Ukrainas pretuzbrukumam.
Tā veidojot aizsardzības būves okupētajās Ukrainas dienvidu daļās.

Krievija atkal uzbrūk Ukrainai ar raķetēm

Vismaz viens cilvēks nogalināts, bet 23 ievainoti Krievijas raķešu uzbrukumā Mikolajivas pilsētai Ukrainas dienvidos.
Uz Mikolajivu raidītas četras spārnotās raķetes "Kaļibr".
Tās izšautas no Krievijas karakuģiem Melnajā jūrā.
Tā paziņojis Ukrainas prezidents Volodimirs Zelenskis.

Sudānā sākas pamiers

Sudānā pirmdien pusnaktī stājās spēkā 72 stundu ilgs pamiers.
Tomēr valstī joprojām daudzviet turpinās kaujas starp armiju un paramilitāro grupējumu "Ātrā atbalsta spēki".
Tiek ziņots par armijas iznīcinātāju uzlidojumiem "Ātrā atbalsta spēku" bāzei netālu no galvaspilsētas Hartūmas.
Savukārt paramilitāristi atbildējuši ar uzbrukumiem armijas posteņiem.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti