Ziņas vieglajā valodā 23. aprīlī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 1 gada.

Ziņas vieglajā valodā 23. aprīlī.

Ziņas vieglajā valodā 23. aprīlī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

ASV kara eksperti saka, ka Ukrainas armija it kā sākusi pretuzbrukumu

ASV kara eksperti saka, ka Ukrainas armija it kā sākusi pretuzbrukumu, un Hersonas apgabalā ieņēmusi pozīcijas Dņepras kreisajā krastā.

Tikmēr Krievijas armija aktīvi mīnē otru Dņepras krastu. Tas nozīmē, ka krievu iebrucēji gaida, ka ukraiņi šķērsos Dņepru. Tā ziņo amerikāņi.

Tomēr Ukrainas amatpersonas pagaidām izvairās un nesaka, vai pretuzbrukums ir sācies. Par to ziņos tad, kad ukraiņu karavīriem tas būs droši

Ķīnas vēstnieks Francijā apšaubījis bijušās PSRS valstu suverenitāti

Ķīnas vēstnieks Francijā Lu Šaje apšaubījis bijušās PSRS valstu suverenitāti.

Viņš izteicies, ka nav starptautisku līgumu, kas to apliecinātu.

Ķīnas vēstnieks arī apšaubījis Krimas piederību Ukrainai.

Par Ķīnas vēstnieka izteikumiem sašutušas Baltijas valstis, Ukraina, Francija. Eiropas Savienības augstais ārlietu pārstāvis Žuzeps Borels Ķīnas vēstnieka Lu Šaje izteikumus raksturoja kā nepieņemamus.

Latvijas Ārlietu ministrija ir izsaukusi Ķīnas vēstniecības Rīgā pilnvaroto lietvedi paskaidrojumu sniegšanai.

Krievijā nojaukts piemineklis represētajiem poļiem un lietuviešiem

Krievijā nojaukts piemineklis represētajiem poļiem un lietuviešiem.

Piemineklis atradās Permas novada Kudimkaras rajonā agrākā deportēto ciemata apvidū.

Piemineklī bija iemūžināti mirušo deportēto poļu un lietuviešu vārdi. Kopumā bija pieminēti 89 cilvēki.

Pagaidām nav zināms, kad piemineklis nojaukts. Vietējās amatpersonas par pieminekļa pazušanu nerunā.

Sudānā turpinās kaujas

Sudānā turpinās kaujas starp bruņotajiem spēkiem un paramilitārajām vienībām.

Galvaspilsētā Hartūmā ielu cīņās iesaistīti tanki.

Iedzīvotājiem pilsētā ir bīstami, viņiem trūkst pārtika un ūdens.

No Sudānas dodas prom ārvalstnieki.

Savus diplomātus un viņu ģimenes šodien evakuēja Lielbritānija. Vakar to izdarīja ASV.

Arī citas valstis gatavo savu pilsoņu evakuāciju.

No Sudānas bēg arī vietējie cilvēki.

ANO ziņo par 20 tūkstošiem cilvēku, kas devušies uz Čadu. Kaimiņvalstī drošību meklē galvenokārt sievietes un bērni.

Cilvēki sākuši parakstīties pret atkritumu dedzināšanas rūpnīcu Pierīgā

Cilvēki sākuši parakstīties pret atkritumu dedzināšanas rūpnīcu Pierīgā.

Parakstus vāc portālā "Manabalss.lv".

Atkritumu dedzināšanas rūpnīcu plāno būvēt Ropažu novadā starp Dreiliņiem un Ķengaragu, ļoti tuvu Pļavniekiem un Salaspilij.

Ražotne atradīsies aptuveni 600 metru attālumā no dzīvojamām mājām.

Cilvēki negrib dzīvot līdzās bīstamam objektam.

Lai gan rūpnīcu plāno pusotru gadu, iedzīvotāji saka, ka par to uzzināja tikai tagad.

Apvienība "Pilsēta cilvēkiem" aicina ziedot velosipēdus Ukrainas bēgļiem

Apvienība "Pilsēta cilvēkiem" aicina ziedot velosipēdus Ukrainas bēgļiem.

Tie var būt veci un nolietoti velosipēdi un to daļas, kā arī elektroskrejriteņi.

Tie jānogādā Rīgā mantu un maiņas tikšanās vietā "Brīvbode" un "Imantas tirgū" līdz 6. maijam.

Apvienībā stāsta, ka pagājušajā gadā ziedoti vairāk nekā 600 velosipēdi.

Cilvēki, kas nevarēja ziedot, palīdzēja velosipēdus saremontēt.

Apvienībā "Pilsēta cilvēkiem" cer, ka tā būs arī šogad.

Latvijas rietumos gaidāms īslaicīgs lietus, pērkona negaiss; Rīgā nelīs

Pirmdien Latvijas rietumos gaidāms īslaicīgs lietus, pērkona negaiss.

Dienvidu, dienvidaustrumu vējš 2–7 m/s.

Gaisa temperatūra naktī +4…+11°. Dienā +11…+22°.

Rīgā bez būtiskiem nokrišņiem.

Dienvidu, dienvidaustrumu vējš 2–6 m/s.

Gaisa temperatūra naktī +10…+11°, dienā +20…+22°.

Laika tips 2. – labvēlīgs

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti