Ēnu ekonomika Latvijā būtiski nemazinās
Ēnu ekonomika Latvijā būtiski nemazinās.
Cilvēki turpina nemaksāt nodokļus.
Par pērno gadu datu vēl nav, bet 2021. gadā valsts nodokļos nesaņēma 2,7 miljardus eiro.
Tas ir ļoti daudz.
Valdība nolēmusi rīkoties.
Ministrijām līdz vasaras sākumam ir jāsagatavo priekšlikumi, kā piespiest maksāt nodokļus.
Latvijā nedaudz samazinājies bezdarbs
Latvijā nedaudz samazinājies bezdarbs.
Visvairāk cilvēku bez darba ir Latgalē, bet vismazāk Rīgā.
Taču arī Latgalē bezdarbs samazinās.
Nodarbinātības dienestā saka, ka līdz ar silto laiku, cilvēki atrod darbu pie zemniekiem.
Parādās arī ielu tirdzniecība.
Nodarbinātības dienestā novēro, ka mazinājusies cilvēku interese par darbu ārzemēs.
Rīgā plāno divreiz samazināt apkures tarifu
Rīgā apkure varētu kļūt lētāka.
No maija vidus uzņēmums "Rīgas siltums" plāno samazināt tarifu par aptuveni 45 procentiem.
Tas ir iespējams, jo lētāks kļuvis kurināmais – dabasgāze un šķelda.
Daugavpilī gadiem ilgi netraucēti darbojies pedofils
Daugavpilī gadiem ilgi uzdarbojies pedofils.
Viņu aizturēja pēc tam, kad lietai pievērsās žurnālisti.
Policija, kaimiņi un lielākā sporta skola Daugavpilī gadiem ilgi neredzēja likumpārkāpēju, kas bija viņu vidū un par tāda veida noziegumu jau bija izcietis cietumsodu.
Pedofilu aizturēja. Pēc aizturēšanas vīrietis izdarīja pašnāvību.
ASV slepeno dokumentu publiskotājs strādājis militārajā bāzē
ASV slepenos dokumentus publiskojis kāds jauns vīrietis, kurš strādāja militārajā bāzē.
Vīrietis ar to centies izpelnīties uzmanību savu paziņu vidū.
Slepenie dokumenti izplatīti internetā forumā, kurā darbojušies 25 cilvēki, kuri interesējas par ieročiem un militāro aprīkojumu.
ASV prezidents Džo Baidens norādīja, ka izmeklēšana turpinās.
Baidens apgalvo, ka dokumentos nav nekā tāda, kas izraisītu nozīmīgas sekas.
Vācija apstiprina Polijas pieprasījumu nodot "MiG-29" kara lidmašīnas Ukrainai
Vācija atļāva Polijai nodot Ukrainai iznīcinātājus "MiG-29".
Šīs kara lidmašīnas kādreiz piederēja Vācijas Demokrātiskajai Republikai, vēlāk tās nonāca Bundesvēra īpašumā.
Pēc tam tās Vācija pārdeva Polijai.
Iznīcinātāju piegāde ir viens no Kijivas galvenajiem lūgumiem, lai spētu atvairīt Krievijas spēkus.
Francijā notiek protesti pirms Konstitucionālās tiesas lēmuma pensiju jautājumā
Francijā notiek kārtējie protesti pret pensiju reformu. Ielās izgājuši tūkstoši cilvēku.
Atkal izcēlušās vardarbīgas sadursmes starp protestētājiem un policiju.
Piektdien Francijas Konstitucionālā padome paziņos spriedumu par to, vai pensiju reforma ir likumīga.
Valdība domā, ka reformu drīkstēs ieviest.
Augšdaugavas novadā pārplūdis dambis pie kooperatīva "Maļutki", appludinot ap 100 māju
Augšdaugavas novadā palu ūdens pārplūdis pāri dambim pie vasarnīcu kooperatīva "Maļutki".
Applūdušas ap 100 māju.
Palu ūdeni atsūknē jau otro dienu.
Daudzas ēkas te applūdušas līdz pat logiem.
Pašvaldība vēl nav apzinājusi visus palu radītos zaudējumus.
Tam vajadzēs vairākas nedēļas.
Pašvaldība domā lūgt naudu no valdības.
Jūras ērgļu ligzdā Durbē izšķīlies pirmais cālis
Pie Durbes jūras ērgļu ligzdā šovakar izšķīlies pirmais cālis.
Gaidot ģimenes pieaugumu, ērgļu tēviņš Voldis jau dienas vidū sarūpēja nelielu zivi, ko ērgļu mātīte Milda paglabāja ligzdā.
Šosezon jūras ērgļu ligzdā izdētas trīs olas.
Notiekošo ligzdā iespējams vērot videotiešraidē.