Krievija uzbrukusi Ukrainai ar droniem un raķetēm
Krievijas armijas uzbrukusi Ukrainai ar droniem un raķetēm.
Doneckas apgabala pilsētās nogalināti trīs un ievainoti 12 cilvēki.
Ukrainas pretgaisa aizsardzība notrieca 35 no 39 trieciendroniem "Shahed".
Savukārt trīs raķetes trāpīja daudzdzīvokļu ēku rajonā Mirnohradā.
Ukraiņi sašutuši par pāvesta Franciska izteikumiem
Ukraiņi sašutuši par Romas katoļu baznīcas pāvesta Franciska aicinājumu sēsties pie sarunu galda ar Putinu.
Pāvests mudināja ukraiņus būt drosmīgiem un pacelt balto karogu pirms situācija pasliktinās.
Ukrainas ārlietu ministrs Dmitro Kuleba paziņoja, ka Ukraina nekad nepadosies.
Francisku kritizē arī Polijas ārlietu ministrs Radoslavs Sikorskis.
Sikorskis iesaka pāvestam mudināt Putinu būt drosmīgam un izvest savu armiju no Ukrainas.
Latvijas prezidents Edgars Rinkēvičs norāda, ka ļaunuma priekšā kapitulēt (padoties) nedrīkst, ar to jācīnās un tas jāuzvar.
Portugālē notiek parlamenta vēlēšanas
Portugālē notiek pirmstermiņa parlamenta vēlēšanas.
Prognozē, ka sociālistu valdīšana pēc vēlēšanām beigsies.
Sociālisti pie varas bija astoņus gadus.
Tagad pie varas varētu nākt labējie spēki.
Turklāt galēji labējai partijai "Chega" būs izšķiroša loma nākamās koalīcijas veidošanā.
Eiropā vairākās valstīs panākumus vēlēšanās guvušas galēji labējās partijas, piemēram, Itālijā, Ungārijā un Slovākijā.
Piespriež vairāk nekā 6 gadus cietumā par imigrantu neatļautu pārvietošanu
Tiesa kādam Pakistānas pilsonim piespriedusi vairāk nekā sešus gadus cietumā par 19 imigrantu neatļautu pārvietošanu pāri Latvijas robežai.
Pēc soda izciešanas viņu izraidīs no Latvijas.
Viņam būs aizliegta ieceļošana Latvijā vēl septiņus gadus.
Apsūdzētais, visticamāk, darbojies kādā noziedzīgā grupējumā.
Mūzikas akadēmija vēršas policijā par pasniedzēju iespējamu uzmākšanos studentēm
Jāzepa Vītola Latvijas mūzikas akadēmija ir vērsusies Valsts policijā saistībā ar pasniedzēju uzmākšanos studentēm.
Rektors Guntars Prānis augstskolas paziņojumā uzsver, ka ir pret neētisku rīcību, diskrimināciju un jebkādu seksuālu varmācību.
Par pasniedzēju uzmākšanos studentēm ziņoja Latvijas Televīzijas raidījumā "Kultūršoks".
Stradiņa slimnīcas ārsti izoperē ļoti plašu balsenes vēzi
Stradiņa slimnīcas ārstiem deviņu stundu operācijā izdevies izoperēt ļoti plašu balsenes vēzi.
Pacientam ievietoja balsenes protēzi.
Tagad pacients var runāt.
Katru gadu Latvijā atklāj ap 20 balsenes vēža pacientu, kuriem būtu nepieciešama balsenes protēze.
Mediķi uzskata, ka balsenes ļaundabīgie audzēji rodas no ilgstošas smēķēšanas un alkohola lietošanas.
Rastorgujevs iedzīšanas sacensībās izcīna 21. vietu
Latvijas biatlonists Andrejs Rastorgujevs ASV Pasaules kausa posmā 12,5 kilometru iedzīšanā izcīnīja 21. vietu.
Baiba Bendika desmit kilometru iedzīšanā ierindojās 36. pozīcijā.
Laika ziņas
Latvijā gaidāms sauss un skaidrs laiks.
Lēns līdz mērens austrumu, dienvidaustrumu vējš.
Gaisa temperatūra naktī 0…-5 grādi, valsts austrumos sals līdz -6…-7 grādiem.
Dienā 2…7 grādi.
Rīgā skaidrs laiks.
Lēns līdz mērens austrumu, dienvidaustrumu vējš.
Gaisa temperatūra naktī pazemināsies līdz -3…-4 grādiem.
Dienā 5…7 grādi.
Laika tips naktī 2. – labvēlīgs, dienā 1. – īpaši labvēlīgs.