Palu dēļ vēl neizsludinās ārkārtējo situāciju
Palu dēļ ārkārtējo situāciju Augšdaugavas novadā vēl neizsludinās.
Valdības vadītājs Krišjānis Kariņš ("Jaunā Vienotība") saka, ka atbildīgie dienesti ar visu tiek galā.
Ja situācija mainīsies uz slikto pusi, tad valdība rīkosies.
Augšdaugavas novadā applūduši un slēgti ceļu posmi.
Vairāk nekā 20 mājas no visām pusēm ieskauj ūdens. Vairāki cilvēki evakuēti.
Ūdens līmeņa krišanos prognozē agrākais nedēļas otrajā pusē.
"Apvienotais saraksts" aicina nomainīt VID vadītāju
Partija "Apvienotais saraksts" aicina nomainīt Valsts ieņēmumu dienesta vadītāju Ievu Jaunzemi.
Partijas ieskatā Valsts ieņēmumu dienests Jaunzemes vadībā netiek galā ar ēnu ekonomiku un par tā darbu ir sliktas atsauksmes.
"Apvienotais saraksts" ietilpst valdībā.
Pārējās valdības partijas par Jaunzemes atbilstību amatam nav spriedušas.
Valdības vadītājs Krišjānis Kariņš saka, ka šogad beigsies Jaunzemes pilnvaru termiņš un jau top Valsts ieņēmumu dienesta reformas plāns.
Somijā vēlēšanās uzvar opozīcijas partija
Somijā parlamenta vēlēšanās uzvarējusi opozīcijas partija.
Tā ir konservatīvā Nacionālās koalīcijas partija.
Otrajā vietā ir eiroskeptiskā Somu partija, bet sociāldemokrāti palikuši trešie.
Tas nozīmē, ka pašreizējai premjerei sociāldemokrātei Sannai Marinai amats jāatstāj.
Valdības veidošana jāuzņemas Nacionālās koalīcijas partijas līderim Peteri Orpo.
Valdības veidošana būs sarežģīta, jo ir daudz atšķirīgu viedokļu.
Turklāt sociāldemokrāti nevēlas sadarboties ar Somu partiju.
Orpo jau solījis, ka valdība iestāsies par ciešāku Somijas integrāciju Eiropas Savienībā un NATO, kā arī centīsies panākt jaunu darbavietu izveidošanu.
Somija iestāsties NATO
Otrdien, 4. aprīlī, Somija oficiāli kļūs par NATO 31. dalībvalsti.
NATO galvenajā mītnē svinīgi pacels Somijas karogu.
Runu teiks Somijas prezidents Sauli Nīniste.
Pēc Krievijas uzbrukuma Ukrainai Zviedrija un Somija lūdza tās uzņemt NATO.
Pieteikumus jāapstiprina visām alianses dalībvalstī.
Divas valstis – Ungārija un Turcija – vilcinājās un Somijas pieteikumu atbalstīja tikai pagājušajā nedēļā.
Zviedrijas pieteikumu Ungārija un Turcija vēl nav apstiprinājušas.
Šīm valstīm nepatīk Zviedrijas atbalsts kurdiem un kritika Ungārijas premjeram.
Krievija reaģē uz Somijas iestāšanos NATO
Krievija paplašinās savu militāro klātbūtni valsts rietumos un ziemeļrietumos.
Tā ir atbilde uz Somijas iestāšanos NATO.
Krievijai un Somijai ir 1300 kilometrus gara zemes robeža.
Prasa atjaunot "Rīgas satiksmes" atlaides studentiem
Studenti vāc parakstus, lai "Rīgas satiksme" atjaunotu vienreizējo braucienu atlaides studentiem.
Kopš janvāra sabiedriskajā transportā studentiem atlaide ir tikai mēnešbiļetei.
Studenti saka, ka daudziem mācības notiek gan klātienē, gan attālināti. Tāpēc nav izdevīgi pirkt mēnešbiļeti.
Studenti par to runājuši ar Rīgas domes pārstāvjiem, taču neveiksmīgi.
Tāpēc tagad studenti vāc parakstus portālā "Manabalss.lv".