Intervijā LTV raidījumā “Rīta Panorāma” atzina, ka Rīgā kopumā ir problēma ar to, ka tilti “sadzen” autotransportu pilsētas centrā un to uzņem četras maģistrālās ielas, tostarp Brīvības ielā. Kamēr pilsētai nebūs iespējas radīt alternatīvu Brīvības ielai, būs jāsaskaras ar to, ka tā būs paredzēta sabiedriskajam transportam.
Viņš arī pieļāva, ka viens no risinājumiem būtu ierobežot individuālā transportu pilsētas centrā.
Vienlaikus Ameriks norādīja, ka Krišjāņa Barona iela veidota ar bruģi un tā paredzēta arī velosipēdistiem. Tāpēc viņš aicināja riteņbraucējus izmantot alternatīvas Brīvības ielai, piemēram, Barona ielu.
KONTEKSTS:
Uz galvenās Rīgas maģistrāles – Brīvības ielas – pēc rekonstrukcijas nav izveidotas velojoslas. Iela kļuvusi vēl bīstamāka velosipēdistiem, tāpēc velosipēdistiem Brīvības ielā jābrauc pa ietvi vai, ja jūtas droši un pārliecinoši, pa vidējo brauktuves joslu.
Dienā, kad bija sasaukta ārkārtas sēde, kura Rīgas domei bija jāskaidro, kādēļ veloinfrastruktūras uz Brīvības ielas nav, domes koalīcijas deputāti apzināti pēc pārtraukuma neatgriezās sēdē. Tādējādi vairs nebija nepieciešamais deputātu kvorums, lai sēde notiktu, un skaidrojumi izpalika.