Mikroautobusi, lai arī pārpildīti, pasažieriem tomēr šķiet daudz iekārojamāki, jo izvēlēto maršrutu paveic ātrāk, nekā, piemēram, autobusi, kuri apstājas katrā pieturvietā. Taču vairāk “mikriņu” reisu no rītiem nav.
Uzņēmuma “Rīgas mikroautobusu satiksme” pārstāve Maija Lazdiņa raidījumam skaidroja, ka uzņēmums nevar “uz savu galvu izdomāt, ka mēs liekam klāt papildu reisus”.
“Mēs vēršamies ar ierosinājumu pie “Rīgas satiksmes”, un tad “Rīgas satiksme” skaņo, dod uz apstiprināšanu licencēšanas komisijai,” stāstīja Lazdiņa.
“Rīgas satiksmē” atzīst - situācija jau sen esot zināma.
SIA “Rīgas satiksme” pārstāve Baiba Bartaševiča-Feldmane norādīja, ka gan rīta, gan vakara stundās reisi ir biežāki un ar lielāka izmēra transporta līdzekļiem.
“Protams, tā šis jautājums arī tiek risināts. Bet satiksmi rīkot tā, ka ir pustukši [transportlīdzekļi], gan rītos, gan vakaros, ir gandrīz neiespējami, jo tas ir saistīts ar transporta līdzekļu skaitu, kas ir parkos, tāpēc šis laiks ir intensīvāks un šis transports būs pilnāks, ne tikai Rīgā,” atzina “Rīgas satiksmes” pārstāve.
Diemžēl plašais piedāvājums – 8 tramvaju, 16 trolejbusu, 56 autobusu, 13 minibusu, 7 ekspresbusu maršrutos - jo īpaši rīta stundās un darba dienu beigās - nav pietiekams, lai ļaudis būtu apmierināti ar pakalpojumu.
Taču ir arī kāda laba ziņa - no 1. maija “Rīgas satiksme” iecerējusi veikt izmaiņas tieši iecienīto minibusu un ekspresbusu maršrutu darba dienu kustību sarakstos. Vairāk par izmaiņām, kas skars iedzīvotājus abās Daugavas pusēs, var uzzināt “Rīgas satiksmes” mājaslapā.