Posmā paredzēts pārbūvēt ceļa segu – lielākajā daļā līdz pat šķembu slānim ieskaitot, bet dažviet, nomainot arī drenējošo slāni. Visu posmu noklās ar trim kārtām asfalta. No trim tiltiem pār Vesetu pārbūvēti tiks divi un vienu atjaunos. Viena pārbūvējamā vietā izbūvēs 11 metru (m) platu un 6 m augstu caurteku, savukārt atjaunojamais tiks nojaukts līdz sijām.
Uz ceļa strādā SIA "8 CBR" par līgumcenu 6,7 miljoni eiro (ar PVN), ko sedz no valsts budžeta papildu 75 miljonu eiro programmas. Šie būvdarbi tiks pabeigti nākamgad.
Ceturtdien, 13. augustā, sākušies seguma atjaunošanas darbi arī uz pievedceļa Olainei (V18) (0,00.-0,37. km). Tur noteikts ātruma ierobežojums 50 km/h un satiksme tiek organizēta ar regulētāju palīdzību. Būvdarbi ietver izlīdzinošo frēzēšanu, profila labošanu, asfalta izlīdzinošās kārtas un virskārtas ieklāšanu, kā arī nomaļu uzpildīšanu.
Šos būvdarbus veic SIA "Ceļu būvniecības sabiedrība Igate" par līgumcenu 814 tūkstoši eiro (ar PVN), ko sedz no valsts budžeta. Šajās izmaksās iekļauti vēl jūlijā sāktie segumi atjaunošanas darbi uz autoceļa Ķekava–Skaistkalne (P89) posmā no Strazdiņiem līdz krustojumam ar autoceļu Mežvidi–Baldone (P91) (5,223.-9,740. km). Būvdarbus abos būvobjektos plānots pabeigt līdz oktobrim.
Bet uz autoceļa Līgas–Kandava–Veģi (P130) šonedēļ sākusies tilta pār Virbupi (24,73. km) pārbūve Kandavas novadā. Tilta pieejās noteikts ātruma ierobežojums 30 km/h un satiksme pār tiltu tiek organizēta ar luksoforu palīdzību un joslas platumu 3,4 m. Būvdarbi paredz tiltu nojaukt un uzbūvēt no jauna. Tiek būvēts pagaidu apbraucamais ceļš un tilts.
Būvdarbus veic SIA "Būvinženieris" par līgumcenu 410 000 eiro (ar PVN), ko sedz no valsts budžeta papildu 75 miljonu eiro programmā. Tilta pārbūvi plāno pabeigt nākamgad.