De Facto

«Latvijas gāze» tirgū nevienu nelaiž

De Facto

Vienotības partneri saņem valsts pasūtījumus

«Saskaņieša» bijusī sieva saņem 700 000 vērtu pasūtījumu no Rīgas domes

LTV: «Saskaņieša» bijusī sieva saņem 700 000 vērtu pasūtījumu no Rīgas domes

Vērienīgā Rīgas domes konkursā par reklāmas materiālu izvietošanu uzvarēja Rīgas domes deputāta Andreja Kozlova (“Saskaņa”) bijušās sievas Janīnas Tolkunovas uzņēmums, ziņo LTV raidījums “De facto”.

Rīgas dome tērēs vairāk nekā 726 000 eiro, lai trīs gadu laikā vairākās televīzijas programmās divas lappuses būtu veltītas Rīgas domes aktualitātēm. Šādi nolemts aizvietot pašvaldības izdevumu "Rīga.lv", kas rīdzinieku pastkastītēs nāca vairāk nekā gadu pirms Saeimas vēlēšanām un tika likvidēts uzreiz pēc tām.  Papildus izmaksām par izvietošanu vēl 100 000 eiro ik gadu dome tērēs, lai šos materiālus uzrakstītu domes pieaicinātie autori.

Vasarā ticis rīkots konkurss un tajā uzvarēja vienīgais pretendents, Kozlova bijušās sievas uzņēmums SIA "Mediaservice".  Tas izvieto reklāmu gan televīzijas programmās, gan laikrakstos "Subbota", "Latvijskije Vesti" un "7 super-sekretov".

Nodibinājuma "Riga.lv" valdes loceklis Andris Konošonoks raidījumam "De facto" norādīja, ka viņam neesot pienākumu iepazīties ar īpašniekiem, bet pats Andrejs Kozlovs norādīja, ka ar bijušo sievu jau trīs gadus nekomunicē.

Andrejs Kozlovs ilgus gadus bijis laikraksta "Vesti" izdevējs. Tagad iknedēļas avīze viņam vairs formāli nepieder un deputāts noraida jebkādu saistītu ar redakciju. Taču ir fakts, kas tomēr liek domāt, ka politiķis tomēr uzrauga "Latvijskije Vesti" redakcijas darbu.

Tūlīt pēc sarunas ar viņu uz "De facto" zvanīja "Vesti" portāla žurnālists un vēlējās uzzināt, kāpēc top sižets. Vēlāk parādās arī raksts, kas raidījumu apsūdz vēlmē atņemt laikrakstam reklāmas budžetus, un pat sarīkota aptauja - "vai Jūs uzticaties LTV žurnālistiem".

Kamēr LTV sižets tikai tapa, uz Latvijas Televīziju arī atnāca vēstule no uzņēmuma "Zīme", kas ir formālais minēto laikrakstu izdevējs. Vēstulē minēts, ka TV programmu publicēšana avīzēs ir televīzijām ļoti svarīga, pieminēts Latvijas Televīzijas konkurss par reklāmas izvietošanu un norādīts – LTV ir jāizvērtē materiāla publicēšanas lietderība, jo pretējā gadījumā tas var radīt zaudējumus ne tikai izdevniecībai, bet arī televīzijai.

Uzņēmums “Mediaservice” jau sen saņem Rīgas domes budžeta līdzekļus. Firma dibināta 2010.gada sākumā, īsi pēc tam, kad Andrejs Kozlovs kļuva par Rīgas domes deputātu. Kopš tā laika “Mediaservice” regulāri uzvarējis dažādu Rīgas domes kapitālsabiedrību (“Rīgas nami”, “Rīgas centrāltirgus”, “Rīgas 1. slimnīca”) iepirkumos par publicitātes nodrošināšanu.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Latvijā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti