Kučinskis atzina, ka uzreiz atrast ieguvumus no šāda foruma būs grūti. Tomēr viņam ir labi padarīta darba sajūta, jo esot izdarīts viss, ko šādā forumā var – bijušas daudzas sarunas un noslēgti arī nodomu protokoli.
To, kādi būs rezultāti pēc samita, parādīts tuvākais gads, sacīja premjers.
Kučinskis arī norādīja, ka Ķīnā būtiska nozīme ir premjera atbalstam, lai notiktu konkrētas darbības. Un forumā esot daudzkārt dzirdēts jāvārds sadarbībai.
Lai gan tranzīta uzņēmumi ir skeptiski, ka dzelzceļa satiksme no Ķīnas varētu pārspēt jūras transportu un kompensēt Krievijas kravu zudumu, tomēr premjers Kučinskis uzsvēra, ka pārvadājumos ātrums spēlē aizvien lielāku lomu. Tomēr atklāti paliek jautājumi par kravām atpakaļvirzienā uz Ķīnu un par Skandināvijas tirgu, ko sarunā ar Kučinski esot norādījis arī Ķīnas premjers Lī Kecjans.
Vēstīts, ka viens no galvenajiem 16+1 samita notikumiem bija sestdien pirmā vilciena no Ķīnas uz Latvijas sagaidīšana Centrālajā dzelzceļa stacijā. Savukārt piektdien Ķīna pauda, ka ir ieinteresēta sadarboties ar Latviju, radot loģistikas centrus ostās, līdzdarbojoties "Rail Baltica" celtniecībā, kā arī sadarbojoties tūrismā.
Ekspertu vērtējumā forums guvis atzinīgu, tomēr vienlaikus piesardzīgu vērtējumu, jo, iespējams, Latvija atsevišķos jautājumos ar mājasdarbu izpildi ir aizkavējusies.