IZM: Reklāma medijos vajadzīga arodizglītības popularizēšanai

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 10 gadiem.

Reklāma medijos iepriekš bija vajadzīga arodizglītības popularizēšanai, nodrošinot informatīvu materiālu izplatīšanu.

Tā piektdien Izglītības un zinātnes ministrija atbildējusi ministru prezidentam Valdim Dombrovskim („Vienotība”) un finanšu ministram Andrim Vilkam („Vienotība”), skaidrojot, kāpēc ministrija ir slēgusi līgumus ar vairākiem medijiem par sava darba popularizēšanu pusgadā tērējot teju 20 000 latu.

Ministrija uzsver, ka tās mērķis nav bijis izplatīt komerciāla rakstura informāciju.

Ziņots, ka ministrija bija slēgusi līgumus ar portālu „Sportacentrs”, Radio SWH un citiem medijiem par sava darba popularizāciju, maksājot 20 000 latu. Par šiem līgumiem uzreiz interesi izrādīja un paskaidrojumus prasīja gan premjers, gan finanšu ministrs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti