Būvdarbi turpinās vēl 133 valsts ceļu objektos; dažos pabeigt darbus šogad varētu nepagūt

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Patlaban valsts ceļu tīklā būvdarbi notiek 133 objektos, savukārt 60 objektos darbi jau ir pabeigti. Tā informēja VSIA "Latvijas Valsts ceļi" (LVC).

Kopumā šajā būvdarbu sezonā darbi tika plānoti 210 objektos, no tiem 86 – valsts pamatbudžeta finansējuma ietvaros, 124 – par finansējumu no līdzekļiem neparedzētajiem gadījumiem, tai skaitā administratīvi teritoriālās reformas (ATR) kontekstā.

Darbi šajā sezonā tika plānoti arī uz 26 valstij piederošiem tiltiem un vienā tunelī. Patlaban jau ir pabeigti būvdarbi uz 12 tiltiem no 26 un vienā tunelī. Plānots, ka uz diviem tiltiem darbi tiks pabeigti nākamajā būvdarbu sezonā, tie būs pārejošie objekti, skaidroja LVC.

Plānots, ka būvdarbi šogad sāksies vēl vismaz 23 objektos, tai skaitā uz deviņiem tiltiem, kā arī vēl atsevišķos satiksmes drošības uzlabošanas projektos.

Dažos posmos šogad būvdarbus nepabeigs

LVC prognozēja, ka dažos ceļa posmos šogad būvdarbus varētu nepabeigt.

Patlaban ir zināmi desmit autoceļu posmi, kuros šogad bija plānots veikt virsmas un dubultās virsmas apstrādi, bet šie darbi tiks pārcelti uz nākamo gadu:

  • Garkalne–Alauksts (P3) (28,10.-37,63.km);
  • Likverteni–Jaunsaule–Skaistkalne (V1020) (0,00.-13,36.km);
  • Augstkalne–Bēne (V1106) (0,42.-4,49.km);
  • Jēkabpils–Dignāja–Ilūkste (V783) (26,50.-42,24.km);
  • Dobele–Īle–Auce (V1128) (18,54.-31,84.km);
  • Vecbebri–Irši (V922) (0,32.-10,66.km);
  • Alūksne–Liepna (P41) (10,34.-33,02.km);
  • Pieniņi–Smelteri (V738) (0,00.-7,54.km);
  • Puša–Krāce–Silajāņi–Riebiņi (V577) (23,08.-31,61.km);
  • Valmiera–Matīši–Mazsalaca (P16) (24,70.-37,40.km).

Arī deviņos ar satiksmes organizāciju saistītajos projektos daļa darbu varētu tikt pārcelta uz nākamo gadu.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti