Autoceļi satiksmei tika slēgti, jo ceļa segumi bija pārmitrināti. Ceļu uzturētājs iepriekš nevarēja uzlabot grants ceļu segumu, jo ar uzturēšanas smagsvara tehniku vēl vairāk pasliktinātu autoceļa stāvokli. Uzturēšanas darbi uzsākti, tiklīdz konstatēts, ka ceļa segums ir apžuvis un atguvis nestspēju. Lai nodrošinātu ceļu caurbraucamību, autoceļi greiderēti, un remontēti iesēdumi un bedres.
Kopumā šajā mēnesī grants autoceļi greiderēti turpat 10 000 km garumā un veikts iesēdumu, bedru remonts 15 056 kubikmetru (m3) apjomā,
tādējādi uzlabojot braukšanas apstākļus un caurbraucamību. Lai uzlabotu ūdens atvadīšanu no autoceļa seguma, nomainītas bojātās caurtekas 38 metru garumā un tīrīti grāvji 1 941 m3 apjomā.
Tiek greiderēti tie grants autoceļi, kuru tehniskais stāvoklis un mitrums ir atbilstošs darbu izpildei.
Uz grants autoceļu segumiem, kuri vēl ir pārmitrināti, darbi netiek veikti, jo nav iespējams nodrošināt kvalitatīvu darba izpildi,
kā arī tādēļ, ka ar uzturēšanas smagsvara tehniku var vēl vairāk pasliktināt autoceļa stāvokli.
LAU norāda, ka uzņēmums joprojām pastiprinātu uzmanību pievērš un regulāri apseko grants autoceļus. Tiklīdz konstatēs, ka grants ceļa segumu nepieciešams remontēt un greiderēt, tas tiks uzsākts.
Autovadītājiem jāņem vērā, ka šķīdoņa laikā braukšanas apstākļi būs apgrūtināti. Vairumā valsts autoceļu ar grants segumu ir ieviesti transporta masas ierobežojumi. Šajos ceļu posmos ir liegts pārvietoties transportam, kas smagāks par 10 tonnām, atgādina LAU.