8500 «Rīgas namu pārvaldnieka» klienti varēs turpināt izmantot ūdens skaitītāju lapiņas

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ņemot vērā, ka SIA “Rīgas namu pārvaldnieka” (RNP) jaunās ūdens skaitītāju rādījumu nodošanas sistēmas ieviešana bija ne pārāk veiksmīga, turpmāk RNP 8 500 klientiem, kuri izvēlējušies ūdens patēriņa skaitītāju rādījumu iesniegšanai izmantot papīra lapiņas, tās atkal tiks iekļautas rēķinos, informēja Rīgas dome.

Ūdens patēriņa skaitītāju papīra lapiņu iesniedzēju skaits pēc izmaiņu ieviešanas ir samazinājies par aptuveni trīs ceturtdaļām, tas ir, papīra lapiņu iesniedzēju skaits šobrīd ir 8500 klientu.

Ņemot vērā visus apstākļus, nākamajos mēnešos lapiņas tiem klientiem, kuri neizmanto citas iesniegšanas formas, tiks iekļautas rēķinā. Paralēli tiks analizēta visu skaitītāju rādījumu iesniegšanas veidu izmaiņu dinamika nākamajos mēnešos. 

Lielākais jauno lietotāju pieaugums vērojams uzņēmuma e-pakalpojumu vortālā. Pieprasīta ir arī skaitītāju rādījumu iesniegšana SMS formātā, kā arī oktobrī ieviestais jaunums - rādījumu iesniegšana vortālā bez reģistrēšanās visam e-pakalpojumu kopumam.

“Ļoti liels skaits RNP klientu ir cilvēki gados, turklāt ieviešot pārmaiņas, RNP nenodrošināja savlaicīgu un saprotamu informāciju saviem klientiem par izmaiņām ūdens patēriņa uzskaitē,” uzsvēra Rīgas mērs Oļegs Burovs (“Gods kalpot Rīgai”). Tāpēc viņš uzdeva RNP sameklēt risinājumu problēmai.

KONTEKSTS:

Septembra beigās ''Rīgas namu pārvaldnieka'' klientu centros veidojās pamatīgas rindas, jo vecāka gadagājuma cilvēkiem ierobežotās iespējas iesniegt rādītājus papīra formātā radījušas problēmas.

Par jaunu ūdens skaitītāju rādījumu nodošanas kārtību “Rīgas namu pārvaldnieks” sāka brīdināt augustā. Līdzšinējās lapiņas ar skaitījumu rādītājiem RNP katru mēnesi vairs nepieņēma. Rādījumus var nodot portālā e-pārvaldnieks.lv, ar īsziņu vai klientu  centros.

Ar īsziņu gan var nosūtīt datus tikai tad, ja ir atļauta maksas numuru izmantošana. Jaunās lapiņas skaitītāju rādījumiem trijiem mēnešiem varēja saņemt jau visu septembri. Taču daudzi klienti, īpaši seniori, jaunumus palaida garām.  

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti