Panorāma

E. Levits ANO: Latvijai ir svarīgs tiesiskums

Panorāma

Madonas šāvējs izdarījis pašnāvību

Jauna norēķinu kārtība raisa sašutumu

Jaunā «Rīgas namu pārvaldnieka» norēķinu kārtība par ūdeni raisa klientu sašutumu

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Dusmīgi, sašutuši, aizkaitināti, bet pāri visam – noguruši. Simtiem cilvēku šajās dienās garas stundas pavada namu apsaimniekošanas uzņēmuma “Rīgas namu pārvaldnieks” (RNP) klientu centros. Iemesls ir jauna kārtība, kā iesniegt ūdens skaitītāju rādījumus.

ĪSUMĀ:

  • Par jaunu ūdens skaitītāju rādījumu nodošanas kārtību “Rīgas namu pārvaldnieks” sāka brīdināt augustā.
  • Jaunā norēķinu kārtība stāsies spēkā mēneša beigās.
  • Līdzšinējās lapiņas ar skaitījumu rādītājiem RNP katru mēnesi vairs nepieņems.
  • Rādījumus varēs nodot  portālā e-pārvaldnieks.lv, ar īsziņu vai klientu  centros.
  • Ar īsziņu gan var nosūtīt datus tikai tad, ja ir atļauta maksas numuru izmantošana.
  • Jaunās lapiņas skaitītāju rādījumiem 3 mēnešiem varēja saņemt jau visu septembri. Taču daudzi klienti, īpaši seniori, jaunumus palaida garām.
  • Tagad klienti veido rindās RNP klientu centros.

Uzņēmums jau augustā sāka brīdināt klientus par jaunu kārtību, kā iesniegt ūdens skaitītāju rādījumus, taču, tuvojoties beigu termiņam, daudziem, it īpaši gados vecākiem rīdziniekiem, nākas stāvēt garās rindās un sastapties ar klientu apkalpošanas speciālistu ierobežoto spēju palīdzēt visiem cilvēkiem maksimāli īsā laikā.    

Mēneša beigās stāsies spēkā jaunā norēķinu kārtību - 

līdzšinējās lapiņas ar skaitījumu rādītājiem “Rīgas namu pārvaldnieks” katru mēnesi vairs nepieņems.

Rādījumus turpmāk varēs nodot interneta portālā “e-pārvaldnieks.lv”, ar īsziņas palīdzību vai uz vietas klientu apkalpošanas centros.

Taču gados vecākie rīdzinieki jaunumus palaiduši garām.

“Man pienāk katru mēnesi, cik jāmaksā, šoreiz nepienāk, es nāku skatīties, es taču par dzīvokli maksāju, tagad šis trakums,” sašutusi stāstīja rīdziniece Ausma.

 “Neko vispār nevar saprast, kas notiek, neviens neko neprot atbildēt, tā taču nevar, es saprotu, ka viss jauns, stundu atpakaļ te vispār nevarēja pagriezties, cik cilvēku bija…” satraucās rīdziniece Ināra.

Uzņēmumā “Rīgas namu pārvaldnieks” skaidro – par izmaiņām klienti informēti jau divus mēnešus.

Turklāt jaunās lapiņas, kur uzrakstīt skaitītāju rādījumus un kas būs domātas trīs mēnešiem, varēja saņemt jau visu septembri.

“Rīgas namu pārvaldnieka” pārstāvis Krists Leiškalns norādīja, ka RNP esot palicis pēdējais lielais uzņēmums, kur skaitītāju rādījumus vēl pieņem lapiņu formātā, un katru mēnesi tiekot saņemti pat vairāki desmiti tūkstoši šādu lapiņu.

“Lapiņas vāktas, transportētas un jebkurā gadījumā datus apstrādā datorā, sekojoši ir problēma, ka šādā veidā un, ņemot vērā rokrakstus, veidojas kļūdas ievades procesā. Ņemot vērā kļūdas, ir pieņemts lēmums par atteikšanos [no papīra lapiņām],” skaidroja Lieškalns.

Cilvēki gan sašutuši arī par to, ka ūdens skaitītāju rādījumu nosūtīšana pa telefonu neizdodas. Pēc vairāku īsziņu nosūtīšanas atbilde viena un tā pati – kļūda, rādītāji nav pieņemti. Uzņēmumā skaidro, ka to iespējams izdarīt tikai tad, ja klientam ar mobilo sakaru operatoru noslēgts līgums par īpašo maksas numuru izmantošanu.  

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti