Galvaspilsētā jau divus gadus izmanto Skandināvijā radītu un plaši izmantotu "Vaisala's RoadAI" programmu, kas ar mākslīgā intelekta palīdzību skenē ielas, lai noteiktu, kuras ir labā vai apmierinošā stāvoklī, kuras nodilušas līdz sliktai vai kritiskai situācijai.
Arī turpmāk Rīga plāno paļauties uz šo programmu.
Vaivods sacīja: "Jau divus gadus pielietojam arī datorredzes palīdzību, kur mākslīgais intelekts analizē ielu stāvokli, un faktiski mēs ar mākslīgā intelekta palīdzību redzam tās vietas, kur primāri ir jāveic seguma labošanas darbi. Paļausimies uz šo viedo datorredzi. (..) Primāri labosim tās bedres, ko norāda viedā datorredze."
Pēc atkušņa zem peļķēm vairākās vietās izveidojušās pamatīgas bedres, kas arī pamanījušās sabojāt auto. Vaivods sacīja, ka pagājušajā vasarā plānos bija paredzēts labot tās ielas, kur šobrīd visvairāk veidojas bedres. Tagad mērķis ir piešķirt finansējumu nevis bedru remontam, bet savlaicīgai ceļu seguma nomaiņai, lai pavasarī šādu bedru nebūtu, atzīmēja Vaivods.
Rīga aicina ziņot par satiksmei bīstamām bedrēm.
Vaivods sacīja: "Ir divi ziņošanas kanāli – viens ir bezmaksas informatīvais tālrunis, pa kuru iedzīvotāji ir aicināti ziņot – 80003600. Otrs ir aplikācija "Waze". Brigādei ir divu stundu laikā jāierodas šajā vietā un jāveic vismaz šīs bedres norobežošana, un vēlāk 24 stundu laikā ir jāveic bedres labošana. Bet apstākļos, kad tik intensīvi veidojas bedres, 24 stundās gluži katru bedri nepaspēj salabot."