Izsolīs RVR finanšu saistības, saglabājot uzņēmuma darbību

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 10 gadiem.

AS "Rīgas vagonbūves rūpnīca" (RVR) sarunas ar likvidējamās AS "Latvijas Krājbanka" administratoru SIA "KPMG Baltics" par RVR izsniegtā kredīta pārfinansēšanu pagaidām nav devusi rezultātus, tāpēc "Latvijas Krājbankas" prasījuma tiesības pret RVR nodos izsolē citām finanšu institūcijām, informēja RVR valdes priekšsēdētājs Gatis Kamarūts.

Pašlaik ir panākta abpusēja vienošanās, ka augstākā iespējamā uzņēmuma RVR vērtība ir gadījumā, kad uzņēmums strādā un pilda pasūtījumus, kas ļauj nodrošināt pozitīvus uzņēmuma rezultātus nākotnē.

"Mēs jau divus gadus esam "Latvijas Krājbankas" debitori. Šajā laikā esam maksimāli centušies no savas puses pildīt uzņemtās saistības, taču pilnvērtīga finanšu partnera trūkums visu šo laiku ir traucējis piesaistīt līdzekļus uzņēmuma turpmākai attīstībai. "KPMG Baltics" nespēja vienoties ar tām bankām, kas piedāvāja pārņemt RVR saistības, jo vienīgā šādu prasījumu tiesību pārņemšana pēc "KPMG Baltics" atļautās procedūras iespējama izsoles ceļā. Mūsuprāt, patlaban esam uz pareizā ceļa kopā ar saviem potenciālajiem partneriem, un tiks organizēta saistību cesija izsoles veidā. Tāpēc mēs pozitīvi vērtējam "KPMG Baltics" solījumu izsolīt prasījuma tiesības kā vienu veselumu, ļaujot uzņēmumam turpināt darbu," uzsver Kamarūts.

Laikā, kad "Latvijas Krājbankas" bankrota rezultātā nebija iespējams izmantot pilnvērtīga finanšu partnera pakalpojumus, RVR apgrozāmos līdzekļus piesaistīja saviem spēkiem, norādīja Kamarūts.

Pašlaik ir sākti un turpinās vairāki projekti - RVR projektēta alu vilciena ražošana Novijas Afonas alu kompleksam, vilcienu rezerves daļu izgatavošana un agregātu remonts uzņēmuma klientiem Gruzijā, Baltkrievijā, Latvijā un citur.

Tāpat notiek aktīvs darbs, lai sagatavotu konkursa piedāvājumu "Pasažieru vilciena" izsludinātajam dīzeļvilcienu modernizācijas konkursam, kur saskatām lielisku iespēju RVR piedāvāt mūsdienīgu produktu pašmāju tirgū, kuram būtu arī salīdzinoši augsta eksportspēja, jo šādi vilcieni tiek ekspluatēti daudzās bijušās padomju republikās.

Tāpat notiek pārrunas ar citiem klientiem par RVR vilcienu modernizāciju, ar kuriem līdz šī gada beigām plānots noslēgt līgumus," piebilda Kamarūts.

Publiski pieejamā informācija liecina, ka RVR 2011.gadā cietusi 2,098 miljonu latu konsolidētos zaudējumus, un tie ir par 61% lielāki nekā 2010.gada konsolidētie zaudējumi.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti