Izstādes prezidents Garijs Šapiro norādīja: "Mēs – kā ikviena nozare – dzīvojam un mirstam vienā ritmā ar ekonomiku. Mums bija pāris labi gadi kovida laikā, jo cilvēki nevarēja tērēt naudu restorāniem vai ceļojumiem, drēbēm un citām lietām. Bija liela izaugsme, un mēs gandrīz saglabājām šo augsto pārdošanas līmeni. Taču mēs to darām ar zemākām cenām."
Eksperti prognozē, ka mazumtirdzniecības ieņēmumi ASV par jauno tehnoloģiju precēm 2023. gadā būs 485 miljardi dolāru jeb par gandrīz 30 miljardiem mazāk nekā aizpērn. Patērētāju noskaņojumu noteikti ietekmēs gaidāmā recesija un augstā inflācija. Darba tirgū vēl joprojām ļoti pieprasīti ir programmētāji, datu apstrādātāji, datorspēļu izstrādātāji un līdzīgu profesiju pārstāvji, tomēr jāatceras par štatu samazināšanu tādos milžos kā "Meta" un "Amazon".
Taču tehnoloģijas attīstās un uzņēmumi ir gatavi demonstrēt inovācijas virtuālajā realitātē, robotikā un arī plaša patēriņa precēs. Eksperti kā piemēru minējuši jaunos televizorus ar 8K izšķirtspēju.
Viens no vadošajiem tematiem būs autonomās automašīnas, bet līdz reālai plašai to izmantošanai dzīvē vēl jāpagaida vairāki gadi. Eksperti arī norādījuši, ka šādas vērienīgas izstādes, iespējams, nedaudz zaudēs pirms pandēmijas laika spožumu, taču arī turpmāk būs vieta, kur satikties šīs nozares pārstāvjiem.