Jūnijā skaitliski lielākais interneta auditorijas pieaugums – laika prognožu vietnei «gismeteo.lv»

Pirmajā vasaras mēnesī, jūnijā, gan no visām platformām, gan mobilajām ierīcēm skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu starp vietnēm uzrādījusi laika prognožu vietne "gismeteo.lv". Tikmēr apmeklētāko interneta vietņu kopējās statistikas topa līdera pozīcijas saglabā "Inbox.lv", bet sabiedrisko mediju ziņu portāls LSM.lv – ceturtā apmeklētākā vietne, liecina interneta tehnoloģiju un pētījumu uzņēmuma "Gemius" publicētais apmeklētāko vietņu tops.

Kopējā statistika

Kopējās statistikas topu jūnijā atklāj "inbox.lv" ar 856 000 lietotājiem no visām ierīcēm, kas ir par 6000 mazāk nekā maijā. Seko portāls "delfi.lv" ar 846 000 lietotājiem, saglabājot auditoriju jūnija līmenī, bet pirmo trijnieku, pakāpjoties par pozīciju, noslēdz ziņu vietne "tvnet.lv" ar 722 000 lietotāju no visām ierīcēm kopā, kas ir par 23 000 lietotājiem mazāk nekā maijā. 

Uzrādot skaitliski lielāko auditorijas kritumu starp vietnēm, pēc maija mēneša ceturtā apmeklētākā vietne jūnijā bija sabiedrisko mediju ziņu portāls LSM.lv ar 676 000 lietotājiem – par 111 000 lietotājiem mazāk nekā iepriekšējā mēnesī, auditorijai atgriežoties aprīļa līmenī. 

Tikmēr pirmo piecinieku noslēdz vietne "la.lv", kas topā pakāpusies par pozīciju, jūnijā sasniedzot 646 000 lasītāju, saglabājot apmeklējumu maija līmenī. 

Vasaras saulgriežu mēnesī tikai trīs no 20 apmeklētākajām vietnēm kopējās statistikas topā uzrādījušas auditorijas pieaugumus – par 36 000 lietotājiem pieaugusi laika ziņu vietnes "gismeteo.lv" auditorija no visām ierīcēm kopā, bet par 7000 lietotājiem – gan portāla "1188.lv", gan vietnes "lvportals.lv" apmeklējums jūnijā. Tikmēr bez jau minētajiem skaitliski lielākos auditorijas kritumus, salīdzinot ar maiju, uzrādījusi vietne "tv3.lv" ar 610 000 lietotājiem, kas ir par 97 000 lietotājiem mazāk nekā maijā, kā arī "sportacentrs.com", kā auditorija arī ievērojami pieauga hokeja mēnesī, bet jūnijā samazinājusies par 48 000 lietotājiem, sasniedzot 245 000 lietotāju. 

Jāatzīmē, ka jūnijā topu pametusi vietne "sportazinas.com", bet topā atgriezies reģionālais portāls "liepajniekiem.lv", ko apmeklējuši 189 000 lietotāju no visām ierīcēm – datoriem, viedtālruņiem un planšetdatoriem – kopā. 

Apmeklējums no datoriem

Topu apmeklējumā no datoriem jūnijā atklāj "Google" ar 990 000 lietotājiem (par 10 000 lietotājiem mazāk nekā maijā), kam seko video straumēšanas vietne "youtube.com", ko apmeklējuši 648 000 lietotāju no datoriem, uzrādot auditorijas kritumu par 34 000 lietotājiem, bet pirmo trijnieku noslēdz pašmāju "inbox.lv" ar 572 000 lietotājiem, kas ir par 4000 mazāk nekā iepriekšējā mēnesī. Ceturtais apmeklētākais portāls jūnijā no datoriem bija "Facebook", ko lietojuši 537 000 lietotāji (par 13 000 mazāk nekā maijā), bet pirmo piecinieku, kā iepriekš, noslēdz "swedbank.lv" ar 426 000 lietotājiem – par 16 000 lietotāju mazāk nekā iepriekšējā mēnesī. 

Maijā apmeklētākajām vietnēm no datoriem pievienojies interneta veikals "220.lv" ar 216 000 lietotājiem un elektroniskā paraksta sistēma "eparaksts.lv" ar 196 000 lietotājiem no datoriem, bet topu pameta vietnes "e-klase.lv" un "tet.lv".

Auditorija no mobilajām ierīcēm

Jūnija topu apmeklējumā no mobilajām ierīcēm atklāj "delfi.lv" ar 793 000 lietotājiem, saglabājot auditoriju maija līmenī. Otrajā pozīcijā seko portāls "tvnet.lv", ko apmeklējuši 673 000 lietotāji, tai skaitā mobilās aplikācijas lietotāji, auditorijai sarūkot par 26 000 lietotājiem, salīdzinot ar maiju. Pakāpjoties par trim pozīcijā topā, pirmo trijnieku noslēdz vietne "la.lv" ar 611 000 lasītājiem, kas ir par pusotru tūkstoti vairāk nekā iepriekšējā mēnesī. Par vienu vietu topā pakāpusies arī vietne "inbox.lv", kas ar 608 000 lietotājiem no mobilajām ierīcēm ieņem ceturto vietu topā, vienlaikus uzrādot auditorijas kritumu par 11 000 lietotājiem, bet pirmo piecinieku noslēdz sabiedrisko mediju ziņu portāls LSM.lv, kas jūnijā uzrādījis skaitliski lielāko auditorijas kritumu – par 95 000 lietotājiem, sasniedzot 602 000 lietotāju no mobilajām ierīcēm un atgriežoties aprīļa apmeklējuma līmenī. 

Ievērojamu auditorijas kritumu, salīdzinot ar maiju, uzrādījusi arī vietne "tv3.lv", ko no mobilajām ierīcēm jūnijā apmeklējuši 579 000 lietotāji – par 87 000 mazāk nekā maijā, kā arī divas sporta jaunumu vietnes – par 66 000 lietotājiem jūnijā sarukusi portāla "sportazinas.com" auditorija (140 000 lietotāji), bet par 58 000 lietotājiem mazāks bijis vietnes "sportacentrs.com" apmeklējums – 180 000 lietotāju no mobilajām ierīcēm pagājušajā mēnesī. 

Bez jau minētajām vien dažas vietnes uzrādījušas auditorijas pieaugumus – par 40 000 lietotājiem pieaugusi laika ziņu vietnes "gismeteo.lv" auditorija, jūnijā sasniedzot 255 000 lietotāju no mobilajām ierīcēm, kamēr par 20 000 lietotājiem vairāk sasniegusi likumdošanas skaidrojumu vietne "lvportals.lv" ar 176 000 lietotājiem, bet par 9000 pieaudzis vietnes "1188.lv" apmeklējums no mobilajām ierīcēm (491 000 lietotāju). Jāatzīmē, ka topā jūnijā atgriezusies biļešu tirdzniecības vietne "bilesuparadize.lv" ar 149 000 lietotāju, bet topu pametis vecāku portāls "mammamuntetiem.lv". 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti