F-1 organizatori informēja, ka jaunā kārtība ataino izmaiņas vērtību sistēmā un būs spēkā arī zemāka līmeņa sacīkstēs, kas ir saistītas ar prestižajām autosacīkstēm.
Lai gan meitenes starta zonā gadu desmitiem bija F-1 "Grand Prix" klasika, pašlaik tradīcija neatspoguļo zīmola vērtības un ir pretstatā mūsdienu sabiedriskajām normām, paskaidroja komerciālais vadītājs Šons Bračiss. Pērn F-1 pārņēma ASV uzņēmums "Liberty Media", kas pirmsstarta laiku sacīkstēs vēlas vairāk izmantot partneru reklāmai.
Kopš septiņdesmitajiem gadiem F-1 nav startējusi neviena sacīkšu pilote sieviete, taču daiļā dzimuma pārstāves ir gan komandu inženieri, gan mehāniķi. Divas no 10 F-1 komandām vada sievietes.
Tiesa, ne vienmēr F-1 sacīkšu starta zonā uzmanību piesaistīja sievietes - 2015.gadā Monako "Grand Prix" modeļu lomā bija vīrieši, un novitāte izpelnījās gan atzinību, gan kritiku.