Tehnoloģiju eksperts Andrea Nepori norādīja: "Šī būs mākslīgā intelekta izstāde. Mēs redzam, ka mākslīgais intelekts, īpaši ģeneratīvais mākslīgais intelekts, pagājušajā gadā bija kā virsraksts. Un šogad mēs redzēsim, kā uzņēmumi gatavojas – ļaujiet izmantot šo terminu – slaukt šo govi. Mēs redzēsim, vai to iespējams sniegt patērētājiem kā vērtību savos produktos, bet es joprojām esmu mazliet skeptisks."
"Consumer Electronics Show" janvārī Lasvegasā notiek katru gadu, tomēr pasākuma vēriens joprojām iespaido. Vairāk nekā 232 000 kvadrātmetru platībā ar produktiem un izgudrojumiem iepazīstinās 4000 dalībnieku, tai skaitā vairāk nekā 1200 jaunuzņēmumu. Tajā piedalīsies apmēram 130 000 cilvēku, un īpaša interese ir par inovācijām.
Arī rīkotāji īpaši pieminējuši mākslīgo intelektu, ko cilvēki jau plaši izmanto, tomēr revolūciju radījis tā ģeneratīvais veids. Tas spēj mācīties un izveidot jaunu saturu no esošiem datiem. Plašās iespējas rada riskus, un izstādes prezidents Garijs Šapiro uzsvēra, ka pasaulē nepieciešams šīs jomas regulējums. Arī pašu mākslīgo intelektu var izmantot, lai cīnītos ar negodprātīgiem tā izmantotājiem.