Ziņas vieglajā valodā 7.maijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 7.maijā.

Ziņas vieglajā valodā 7.maijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Vidējā alga - 950 eiro

Vidējā alga Latvijā pērn bija aptuveni 950 eiro.

Šādu summu apzināja pēc nodokļu nomaksas.

Tā liecina pētījums.

Konkrētā summa ir par aptuveni 20% lielāka nekā oficiālajā statistikā.

To atklāja „CV-Online Latvia” vadītājs Alvis Brodiņš.

Vairāki veselības pakalpojumi būs pieejamāki

Vairāki veselības pakalpojumi būs pieejamāki, tostarp rehabilitācijas pakalpojumi stacionārā.

Arī psihisko traucējumu ārstēšana.

Attiecīgās izmaiņas otrdien, 7. maijā, apstiprināja valdībā.

Linkaits izteicis neuzticību "Latvijas dzelzceļa" valdei

„Latvijas dzelzceļa” padome izvērtēs potenciālos pārkāpumus.

Tas saistīts ar Jaunās konservatīvās partijas satiksmes ministra Tāla Linkaita paziņojumu.

Tajā viņš izteica neuzticību trīs cilvēkiem „Latvijas dzelzceļa” valdē.

Iemesls ir iespējamie koruptīvie darījumi un citi pārkāpumi.

Divi ministri saņēmuši pielaidi valsts noslēpumam

Ekonomikas ministrs Ralfs Nemiro saņēma pielaidi valsts noslēpumam.

To piešķīra arī iekšlietu ministram Sandim Ģirģenam.

Abi politiķi pārstāv politisko spēku „KPV LV”.

Bet par viņu partijas biedri labklājības ministri Ramonu Petraviču pārbaude vēl turpinās.

Speciālās atļaujas nav arī pašvaldību ministram Jurim Pūcem no „Attīstībai/Par!”.

Stambulā atkārtos mēra vēlēšanas

Stambulā rīkos atkārtotas pilsētas mēru vēlēšanas.

Tās plāno par spīti opozīcijas iebildumiem.

Pret šo lēmumu protestēja daļa iedzīvotāju.

Turcijas vēlēšanu komisijas lēmumu kritizē arī Eiropas Savienība.

Iepriekšējā balsojumā par mēru kļuva opozicionārs Ekrems Imamoglu.

Meja pieļauj atkārtotu referendumu

Iespējams atkārtots „Breksita” referendums.

To pieļauj Lielbritānijas premjere Terēze Meja.

Šāda iespēju politiķi apsprieda arī īpašā valdības sēdē.

Tā raksta britu mediji.

Čehijā protestē pret premjeru Babišu

Čehijā turpinās protesti pret premjeru Andreju Babišu.

Viņš tieslietu ministres amatam nominēja Mariju Benešovu.

Iedzīvotāju vērtējumā viņa kavēs apsūdzību virzību pret premjeru.

Babišu tur aizdomās par krāpšanu ar Eiropas Savienības subsīdijām.

Demonstrācijas Prāgā un citās Čehijas pilsētās notiek otro nedēļu pēc kārtas.

"Porsche" būs jāmaksā sods

Autoražotājs „Porsche” maksās 535 miljonu eiro sodu.

Iemesls ir dīzeļa mašīnu kaitīgais izmešu daudzums.

Tas pārsniedz normu.

Tā paziņoja Štutgartes prokuratūra.

„Porsche” lēmumu nepārsūdzēs.

Arktikas padome beigusies bez deklarācijas

Arktikas padome domstarpību dēļ pirmo reizi noslēdzās bez deklarācijas.

Tradīciju lauza Amerikas Savienotās Valstis.

Tām bija iebildumi pret norādi uz klimata izmaiņām dokumentā.

Noslēguma deklarācijas vietā būs vairāku valstu ministru paziņojumi.

Vācija atklājusi šoseju ar elektrolīnijām

Vācijā atklāja šoseju ar elektrolīnijām, kura paredzēta kravas automašīnām.

Tādējādi speciāli aprīkoti transportlīdzekļi pārvietosies ar elektroenerģiju.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti