Ziņas vieglajā valodā 7. aprīlī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 7. aprīlī.

Ziņas vieglajā valodā 7. aprīlī
00:00 / 05:01
Lejuplādēt

Apvienoto Nāciju Organizācijas Ģenerālā asambleja apturēja Krievijas dalību Cilvēktiesību padomē

Apvienoto Nāciju Organizācijas Ģenerālā asambleja apturēja Krievijas dalību Cilvēktiesību padomē.

Tas nozīmē, ka Krievija vairs nedrīkst piedalīties padomes sēdēs.

Par Krievijas izslēgšanu saistībā ar tās karaspēka zvērībām Ukrainā balsot aicināja virkne rietumvalstu, tai skaitā ASV, Latvija un Ukraina.

Krievijas izslēgšanu atbalstīja arī Serbija un Ungārija.

Šīs valstis pēdējā laikā nesteidzās nosodīt Krievijas agresiju pret Ukrainu.

Ukraina turpina apzināt Krievijas iebrucēju pastrādātos noziegumus atbrīvotajās pilsētās

Ukraina turpina apzināt Krievijas iebrucēju pastrādātos noziegumus atbrīvotajās pilsētās.

Līdz šim visvairāk ziņu par Krievijas karavīru zvērībām ir pienākušas no Bučas.

Bučā ir nogalināti vairāk nekā 300 civiliedzīvotāji.

Vācu izlūkdienests secina, ka civiliedzīvotāju slepkavošana Bučā nebija nejauša.

Krievijas karspēkam bija dots uzdevums iebiedēt Ukrainas iedzīvotājus un novērst viņu pretošanos.

Ukrainas karaspēks gatavojas jaunam vērienīgam Krievijas uzbrukumam Ukrainas austrumos

Ukrainas karaspēks gatavojas jaunam vērienīgam Krievijas uzbrukumam Ukrainas austrumos.

Ukrainas amatpersonas aicina iedzīvotājus no Ukrainas austrumiem evakuēties.

Ukrainas ārlietu ministrs Dmitro Kuleba paziņojis, ka šeit būšot ļoti smagas kaujas, kas atgādināšot Otro pasaules karu.

Tajās būs iesaistīti tūkstošiem tanku, lidmašīnu un bruņutehnikas.

Ukraina jau ir saņēmusi jaunas ieroču piegādes no rietumvalstīm.

Bēgļu gaitās devušies vairāk nekā 4,3 miljoni ukraiņu

Bēgļu gaitās devušies vairāk nekā 4,3 miljoni ukraiņu, paziņojusi ANO.

Tā ir lielākā bēgļu krīze Eiropā kopš Otrā pasaules kara.

90% Ukrainas bēgļu ir sievietes un bērni.

Ukrainā pirms Krievijas karaspēka iebrukuma dzīvoja 37 miljoni cilvēku.

Šogad 9. maijs Latvijā būs Ukrainā bojā gājušo upuru piemiņas diena

Šogad 9. maijs Latvijā būs Ukrainā bojā gājušo upuru piemiņas diena.

Saeimas deputāti šodien pieņēma likumu, kas būs spēkā līdz 11. maijam.

9. maiju Baltijas valstis saista ar okupāciju, taču daļa sabiedrības šajā dienā svin Sarkanās armijas uzvaru pār nacistisko Vāciju jeb tā dēvēto Uzvaras dienu.

Šogad publiskas svinības nedrīkstēs notikt.

Slimnīcās Covid-19 pacientu skaits turpina samazināties

Slimnīcās Covid-19 pacientu skaits turpina samazināties.

Patlaban tajās ārstējas 633, Covid pamatdiagnoze ir 256.

No tiem 27 slimība rit smagi.

Trešdien nomira 3 inficēti cilvēki.

 Infekciju atklāja vēl 1072 cilvēkiem.

Visaugstākā saslimstība patlaban ir Preiļu novadā, bet viszemākā – Bauskas novadā.

Aicina pagaidām nepirkt Beļģijā ražotus “Kinder” šokolādes produktus

Aicina pagaidām nepirkt Beļģijā ražotus “Kinder” šokolādes produktus.

 Aicina nepirkt arī bērnu iemīļotās šokolādes olas.

Pārtikas un veterinārais dienests ir saņēmis informāciju no ražotāja, ka tie varētu būt piesārņoti ar salmonellas baktērijām.

Laika ziņas

Piektdien Latvijā būs lielākoties apmācies laiks.

Daudzviet palaikam lietus, naktī iespējams pērkona negaiss.

Dienvidu, dienvidrietumu vējš 5-10 m/s, brāzmās 15-19 m/s, jūras piekrastē līdz 22 m/s.

Gaisa temperatūra naktī +3…+8°. Dienā +5…+10°.

Rīgā apmācies.

Palaikam lietus.

Dienvidu, dienvidrietumu vējš 5-10 m/s, brāzmās 15-18 m/s. Gaisa temperatūra naktī +5…+7°, dienā +8…+9°.

Laika tips naktī 3. – nelabvēlīgs, dienā 2. – labvēlīgs

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti