Ziņas vieglajā valodā 5.februārī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

 Ziņas vieglajā valodā 5.februārī.

 

 Ziņas vieglajā valodā 5.februārī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

Ieceļ VID vadītāju

Valsts ieņēmumu dienestu vadīs Ieva Jaunzeme.
Viņu amatā apstiprināja valdība.

Jaunzeme norādīja vairākas dienesta prioritātes:
Neiecietība pret negodprātīgiem nodokļu maksātājiem;
Dienesta stratēģijas un darba plāna izstrāde;
Un, protams, arī cīņa pret ēnu ekonomiku.

Latvijas Radio 2 jauna pagaidu vadītāja

Vadības izmaiņas notika arī medijos.
Par latviešu mūzikas kanāla Latvijas Radio 2 pagaidu direktori kļuva Ilva Milzarāja.
Viņa patlaban ir Latvijas Radio 5/ Pieci.lv vadītāja.

Milzarāja vadīs abus kanālus.
Ilggadējais Latvijas Radio 2 kanāla direktors Armins Ronis iesniedza atlūgumu.

Ierobežo braukšanas ātrumu uz Zemitāna tilta Rīgā

Uz Zemitāna tilta samazināja braukšanas ātrumu līdz 30 kilometriem stundā.
To noteica abos virzienos.
Ātrumu samazināja sliktā ceļa dēļ.
Tur veidojas bīstamas bedres.

Zemitāna tiltu pārbūvēs pēc 2021.gada.

Ugunsgrēkā Parīzē vairāki bojāgājušie

Parīzē daudzdzīvokļu ēkas ugunsgrēkā bojā gāja 9 cilvēki.
Liesmas ievainoja vēl 30 cilvēku.
Seši no viņiem strādā ugunsdzēsības dienestā.

Ugunsgrēku kāds izraisīja apzināti.
Tā domā prokuratūra.
Policija aizturēja vienu aizdomās turamo sievieti.

 Krievija izstrādās jaunas raķetes

Krievija izstrādās jaunas raķetes.
Tas notiks tuvāko divu gadu laikā.
Par to paziņoja aizsardzības ministrs Sergejs Šoigu.
Šādi Krievija reaģē uz Amerikas Savienoto Valstu politiku.

 ASV un Ķīnas tirdzniecības strīds ietekmēs pasauli

Amerikas Savienoto Valstu un Ķīnas tirdzniecības karš ietekmēs pasaules ekonomiku.
Sarežģīta būs situācija nabadzīgākajām valstīm.
Savukārt ieguvējs būs Eiropas Savienība.
To pētījumā secināja Apvienot Nāciju organizācija.

 Polijā konstatē govju trakumsērgu

Polija konstatēja govju trakuma slimību.
Šobrīd Polijas gaļas kvalitāti vērtē arī Eiropas inspektori.
Iepriekš vietējie mediji atklāja slimu dzīvnieku gaļu.
To patērēja cilvēki vairākās Eiropas Savienības valstīs, arī Latvijā.
Aizdomas pārbaudīs starptautiskie uzraugi.

Latvijas futbola komandu „Rīga” vadīs Luiss Pimenta

Latvijas futbola komandu „Rīga” vadīs Luiss Pimenta.
Viņš amatā nomaina ukraiņu speciālistu Viktoru Skripņiku.
Par to informēja čempionvienība.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti