Ziņas vieglajā valodā 2. augustā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 2. augustā.

Ziņas vieglajā valodā 2. augustā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Tieslietu sistēmas izvērtējumu veiks Valsts kontrole

Tieslietu sistēmas izvērtējumu veiks Valsts kontrole. Iestādi izvēlējās starptautisku auditoru vietā.

Tādējādi valsts budžetā atgriezīs rezervēto pusmiljonu eiro. Kontroles skatījumā revīzija notiks par pusgadu ātrāk nekā plānots.

Izvērtējumu rosināja Tieslietu ministrs Jānis Bordāns. Viņš pārstāv Jauno Konservatīvo partiju.

Rožukalne: Mediju uzraugam nav reālas jēgas

Mediju uzraugam nav reālas jēgas. To Latvijas Radio sacīja mediju eksperte Anda Rožukalne. Tā viņa vērtēja pēdējā laika rīcību Latvijas Radio krīzē. Viņas skatījumā uzrauga panākumu saraksts ir pieticīgs.

Rožukalne aicināja uz radikālām izmaiņām Nacionālā elektronisko līdzekļu padomē.

Tikmēr Latvijas Raidorganizāciju asociācija kritizēja radio reklāmas tirgu. Sabiedriskā medija valde pārmetumus noliedza. Tomēr asociācija sagaida risinājumu situācijai.

Daugavpils politiķi noraida ministrijas pašvaldību reformas plānu

Daugavpilī politiķi noraidīja ministrijas pašvaldību reformas plānu. Tas apvienos Daugavpils pilsētu un novadu ar Ilūkstes novadu. Tādējādi jaunā pašvaldība kļūs par lielāko novadu ar 111 tūkstošiem iedzīvotāju. Tomēr domnieki iebilda pret šādu ieceri.

Krievijā izmeklēs Sibīrijas ugunsgrēku cēloni

Krievijā izmeklēs Sibīrijas ugunsgrēku cēloni. Pastāv aizdomas par nolaidīgi izcirstu mežu. Liesmas skāra vismaz 3 miljonu hektāru platību.

Sibīrijā tos dzēsa arī Krievijas bruņotie spēki. Šādu rīkojumu deva valsts prezidents Vladimirs Putins. Paralēli notikuma vietā strādāja 2700 ugunsdzēsēji un militārā tehnika.

ASV izmēģina "novērošanas balonus"

Savienoto Valstu armija debesīs izmēģina „novēršanas balonus”. Testi notiek ar bezpilota gaisa baloniem.

Eksperiments norisināsies līdz septembrim. Tajā novēros narkotisko vielu tirdzniecību un drošības draudus. Tomēr testi rada bažas par mērķiem un iedzīvotāju tiesībām uz privātumu.

Nav progresa "Brexit" sarunās

Eiropas Savienībai un Lielbritānijai nav progresa "Brexit” sarunās. Abas puses neiziet uz kompromisu. Tas palielina bezvienošanās "Brexita” varbūtību. Šādā scenārijā briti piešķirs papildus 2 miljardus mārciņu ārkārtas gadījumiem.

"Huawei" 2. vietā pasaules viedtālruņu tirgū

Ķīnas uzņēmumam "Huawei” 2. vietā pasaules viedtālruņu tirgū. Šo statusu kompānija saglabāja arī otrajā ceturksnī. Tas ir par spīti Savienoto Valstu sankcijām.

Līderis – Dienvidkorejas elektronikas uzņēmums "Samsung”. Bet trešo vietu ieņem ASV informācijas tehnoloģiju gigants "Apple”.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti