Ziņas vieglajā valodā 18. oktobrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 1 gada.

Ziņas vieglajā valodā 18. oktobrī.

Ziņas vieglajā valodā 18. oktobrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Būtiskus jaunumus par koalīcijas izveidi sola nākamnedēļ

Iespējamās jaunās koalīcijas partijas otrdien, 18. oktobrī, turpināja runāt par valdības veidošanu.

Partijas saka, ka domstarpības ir atrisinātas un turpmākās sarunas būs raitākas.

Būtiskus jaunumus par koalīcijas izveidi partijas sola nākamnedēļ.

Lai arī Nacionālā apvienība un "Apvienotais saraksts" valdībā nevēlas partiju "Progresīvie", "Jaunā Vienotība" trešdien, 19. oktobrī, plāno runāt ar šo partiju.

Sarunas par jauno valdību vada pašreizējās valdības vadītājs Krišjānis Kariņš ("Jaunā Vienotība").

To darīt viņu pilnvaroja Valsts prezidents Egils Levits.

Mainīsies biļešu sistēma Rīgas sabiedriskajā transportā

No nākamā gada Rīgā mainīsies sabiedriskā transporta biļetes.

Būtiski pieaugs viena brauciena biļetes cena.

Patlaban par vienu braucienu jāmaksā 1,15 eiro.

No jaunā gada biļete maksās 1,50 eiro.

Par 35 centiem dārgāk.

Viena brauciena biļete būs derīga 90 minūtes, un to varēs izmantot vairākos maršrutos.

Taču lētākas būs mēnešbiļetes.

Tās maksās 30 eiro līdzšinējo 50 eiro vietā.

Rīgas dome sola saglabāt visas atlaides.

Atlaista "Vaivaru" vadītāja Anda Nulle

Veselības ministrija no darba atlaidusi nacionālā rehabilitācijas centra "Vaivari" vadītāju Andu Nulli.

Veselības ministrijā saka, ka vairs neuzticas Nullei.

Centra "Vaivari" vadītājai ir interešu konflikts.

Viņa Eiropas un valsts naudu ieguldījusi savā privātpraksē.

Pati Anda Nulle uzskata, ka Veselības ministrija viņu apmelo.

Viņa uzsver, ka rehabilitācijas centrs "Vaivari" viņas vadībā tikai audzis.

Anda Nulle
Anda Nulle

Igaunija atzīst Krievijā valdošo režīmu par teroristisku

Igaunijas parlaments atzinis Krievijā valdošo režīmu par teroristisku.

Paziņojumā nosodīta Krievijas militārā agresija pret Ukrainu un Ukrainas teritoriju aneksija, kā arī uzsvērts, ka Igaunija to nekad neatzīs.

Latvijas Saeima jau augustā atzina Krieviju par terorismu atbalstošu valsti.

Krievija turpina uzbrukt ar droniem

Krievija otrdien, 18. oktobrī, turpināja ar droniem uzbrukt Ukrainas pilsētām un svarīgiem infrastruktūras objektiem.

Kijivā šādā uzbrukumā nogalināti vismaz trīs cilvēki.

Viņi strādāja vienā no uzņēmumiem.

Krievija nedēļas laikā izpostījusi 30% ukraiņu elektrostaciju.

Bez elektrības ir 1100 pilsētu.

Kritiska situācija ir visā Ukrainā.

Ja Krievijas karaspēks turpinās postīt elektrostacijas, Ukrainai būs ļoti smaga ziema.

Atzīmē dienu cīņai pret cilvēku tirdzniecību

Eiropas Savienībā otrdien, 18. oktobrī, atzīmē dienu cīņai pret cilvēku tirdzniecību.

Latvijā joprojām visizplatītākais cilvēku tirdzniecības veids ir darbaspēka ekspluatācija.

Visbiežāk paverdzina cilvēkus celtniecības, lauksaimniecības, ražošanas un viesmīlības nozarēs.

Visbiežāk paverdzina vīriešus, kas Latvijā ieradušies no valstīm ārpus Eiropas Savienības un meklē labāku dzīvi.

Mūžībā devies scenogrāfs un pedagogs Andris Freibergs

83 gadu vecumā mūžībā devies izcilais scenogrāfs un pedagogs Andris Freibergs.

Viņš bijis scenogrāfiju autors vairāk nekā 230 iestudējumiem Latvijas un ārzemju teātros.

Viņš bija arī ilggadējs Latvijas Mākslas akadēmijas mācībspēks un Scenogrāfijas katedras izveidotājs.

Andris Freibergs
Andris Freibergs

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti