Ziņas vieglajā valodā 16.novembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 16.novembrī.

 

Ziņas vieglajā valodā 16.novembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Rīgā iespējamas ārkārtas vēlēšanas

Rīgā, iespējams, vajadzīgas ārkārtas vēlēšanas.
Tā uzskata Rīgas mērs Oļegs Burovs no partijas „Gods kalpot Rīgai”.
Šī partija nolēmusi Rīgas domē vairs nesadarboties ar citu deputātu apvienību.
Līdz ar to šī partija vairs nevar būt pārliecināta par lielāko daļu balsu Rīgas domē.
 Burovs tomēr cer, ka situācija Rīgas domē kļūs stabilāka un jaunas vēlēšanas nebūs jārīko.

Ogrē nebija ūdens

Ogrē sestdien, 16.novembrī, no rīta mājās un dzīvokļos nebija ūdens.
Bija plīsis ūdensvads.
Strādniekiem ūdensvadu izdevās samērā ātri salabot.
Vienīgi Mucenieku ielas rajonā Ogrē ūdens nebija ilgāku laiku.
Taču arī tur ūdens piegādi pēcpusdienā izdevās atjaunot.

Konkursā uz LIAA direktora amatu 13 pretendenti

Konkursā uz Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras direktora amatu pieteikušies 13 cilvēku.
Konkurss notiks trijās kārtās.
Pirmajā kārtā vērtēs amata tīkotāju iesniegtos dokumentus.
Arī to, vai kandidāti atbilst konkursa prasībām.
Iepriekš Investīciju un attīstības aģentūru vadīja Andris Ozols.
Viņš bija aģentūras vadītājs 15 gadus.

18.novembrī plaši svinēs valsts svētkus

Pirmdien, 18.novembrī, Latvijā plaši svinēs valsts svētkus.
Latvijai apritēs 101.gads.
Valsts svētkiem par godu Rīgā jau notiek gaismas pasākums „Staro Rīga”.
Vairākas ēkas tiek izgaismotas dažādās krāsās.
Svētdien, 17.novembrī, valsts svētku dēļ slēgs satiksmi Rīgā, Daugavas krastmalā – starp Vanšu tiltu un Akmens tiltu.
Būs arī citi satiksmes ierobežojumi.

Rīgas Krievu teātrī notiek labdarības balle

Sestdien, 16.novembrī, vakarā Rīgas Krievu teātrī notiks labdarības balle.
Tajā vāks naudu Rīgas sākumskolai "Valodiņa".
Par savākto naudu plāno nopirkt dažādas spēles un mācību materiālus, kas domāti valodas attīstīšanai.
Labdarības ballē uzstāsies daudzi pazīstami mūziķi un mākslinieki.
Piemēram, operdziedātāja Inese Galante, baletdejotāja Margarita Demjanoka-Skuteļska un citi.
Rīgas sākumskolā „Valodiņa” mācās bērni ar nepietiekamu valodas attīstību.
Atzinumu par valodas nepietiekamību sniedz medicīniskā komisija.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti