Ziņas vieglajā valodā 13. decembrī

Ziņas vieglajā valodā 13. decembrī.

Ziņas vieglajā valodā 13. decembrīDace Simanoviča

     

     

    Veidos uzņēmumu Ventspils ostas pārņemšanai

    Lai pārņemtu Ventspils ostu, veidos jaunu valsts uzņēmumu.

    Par to valdība lems jau nākamnedēļ.

    Tā šodien sacīja satiksmes ministrs Tālis Linkaits.

    Par Rīgas brīvostas pārvaldi pagaidām šādu plānu nav.

    Izmaiņas saistītas ar ASV noteiktajām sankcijām pret Aivaru Lembergu.

    Lai brīvosta varētu turpināt darbu, tajā vairs nedarbosies pašvaldības pārstāvji.

    Tomēr ar to nepietiek, sacīja ministrs.

     

    Lielbritānijas parlamenta vēlēšanās uzvarējusi Konservatīvā partija

    Lielbritānijas parlamenta vēlēšanās pārliecinoši uzvarējusi premjerministra Borisa Džonsona Konservatīvā partija.

    Tas Džonsonam ļaus īstenot breksitu.

    Viņš solījis, ka Lielbritānija no Eiropas Savienības izstāsies līdz janvāra beigām.

    Opozīcijā esošie leiboristi zaudējuši vēlēšanās.

    Bet labi panākumi ir Skotijas Nacionālajai partijai.

    Pēc vēlēšanām atkal aktuāls Skotijas neatkarības jautājums

    Cilvēki Londonā vēlēšanu rezultātus sagaidīja atšķirīgi.

    Daļa uzskatīja to par priecīgu ziņu, bet daļa bija ļoti saskumuši.

     

    Alžīrijā prezidenta vēlēšanās uzvarējis bijušais premjers Tebune

    Alžīrijas prezidents būs Abdelmadžids Tebune.

    Viņš ir bijušais Alžīrijas premjerministrs.

    Prezidenta vēlēšanas notika vakar.

    Tas ir astoņus mēnešus pēc tam, kad no amata atkāpās Abdelazizs Buteflika.

    Cilvēki ar viņu nebija apmierināti.

    Arī vēlēšanās piedalījās maz cilvēku.

     

    Turcijas bijušais premjers Davutoglu paziņo par jaunas partijas dibināšanu

    Bijušais Turcijas premjerministrs Ahmets Davutolu veidos jaunu politisko partiju.

    Viņa kādreizējais domubiedrs bija Turcijas prezidents Redžeps Tajips Erdogans.

    Viņi abi bija Taisnīguma un attīstības partijā.

    No šīs partijas Davutoglu izstājās pirms trim mēnešiem.

    Tas bija trieciens gan Erdoganam, gan viņa partijai kopumā.

     

     Valsts iestāžu darbinieki un politiķi ir piedzīvojuši kiberuzbrukumu

    Pēdējo dienu laikā vairāki cilvēki piedzīvojuši uzbrukumu viņu datoriem.

    Tas galvenokārt skāra valsts iestādes darbiniekus un politiķus.

    Uzbrukums veikts, izsūtot e-pastus Krievijas vēstniecības vārdā.

    Tie noformēti kā atbilde uz iepriekšēju saraksti.

    E-pastos bija arī saite, lai iegūtu dokumentu.

    Dokuments varēja inficēt datoru.

    Par šādiem un līdzīgiem uzbrukumiem ir jāziņo.

     

    Cipruss izvirza savu kandidatūru Basketbola savienības prezidenta amatam

    Kaspars Cipruss vēlas kļūt par Latvijas Basketbola savienības prezidentu.

    Viņš ir pieredzējis Latvijas basketbolists.

    Cipruss uzskata, ka šajā amatā jābūt zinošam cilvēkam.

    Vēl uz šo amatu pretendē Latvijas sieviešu izlases basketboliste Anete Jēkabsone-Žogota.

    Šobrīd Latvijas Basketbola savienību vada Valdis Voins.

    Viņa pilnvaras beigsies nākamā gada janvāra beigās.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti