Līdz 15.maijam divas politiskās partijas ir pārsniegušas 98% no likumā pieļaujamo izdevumu apmēra visu veidu reklāmas izvietošanai, labdarības pasākumu finansēšanai un sponsorēšanai. Kopumā seši politiskie spēki ir iztērējuši vismaz pusi no limitētajiem aģitācijas izdevumiem.
KNAB ir apkopojis jau vairāk nekā 600 paziņojumus par noslēgtajiem līgumiem vai līgumu izmaiņām saistībā ar priekšvēlēšanu aģitācijas materiālu izvietošanu televīzijā, radio, preses izdevumos, internetā, telpās un publiskajās vietās, pasta pakalpojumu izmantošanu, kā arī labdarības pasākumu finansēšanu un sponsorēšanu.
Likums nosaka - ja priekšvēlēšanu aģitācijas perioda laikā KNAB konstatē, ka partija vai to apvienība, kā arī ar tām nesaistīta persona ir apmaksājusi priekšvēlēšanu aģitāciju par summu, kas pārsniedz tām noteikto pieļaujamo priekšvēlēšanu izdevumu apmēru, KNAB priekšnieks pieņem lēmumu par aizliegumu turpmākajai priekšvēlēšanu aģitācijai par maksu.
Kopš 2009.gada, kad spēkā stājās minētā likuma norma, KNAB nav bijis nepieciešams piemērot šādu aizliegumu.