Gribēja uzzināt savu horoskopu, bet saņēma pieslēgumu maksas pakalpojumiem. Kāda sieviete saskārusies ar, iespējams, negodīgu komercpraksi. Par vienu īsziņu, kuru viņa saņēma mobilajā tālrunī, nācās samaksāt divus latus. Un šīs gadījums nav vienīgais -- atzīst patērētāju tiesību aizsardzības centra pārstāvji.
Cilvēki joprojām «uzķeras» uz maksas pakalpojumu abonēšanas reklāmām
Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 11 gadiem.
10. augusts, 2010, 23:01
Kļūda rakstā?
Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!
Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!