Sarīkojuma mērķis ir palīdzēt pieaugušajiem mainīt karjeru, bet uzņēmumiem – piesaistīt jaunus darbiniekus.
"Mūsu mērķauditorija, ko uzrunājam, ir cilvēki 25–45 gadu vecumā, bet, protams, nāk arī studenti, jaunieši un vecāki cilvēki, kuri saprot, ka varbūt nav par vēlu vēl kaut ko darīt un iemācīties jaunas prasmes. Skaidrs, ka tās kompetences, kas būs nepieciešamas darba tirgū, arvien mainās. It sevišķi ar visa digitalizāciju un attālināto darbu. Tāpēc cilvēks jebkurā vecumā interesējas par šīm iespējām. Šī uzņēmumiem ir iespēja parādīt arī sevi kā darba devēju, jo, tā kā IT tirgū konkurence pēc speciālistiem ir tik liela, protams, uzņēmumi grib parādīt sevi kā foršu darba devēju," pastāstīja "Riga Coding School" vadītāja Anna Aile.