Iepriekš tika prognozēts, ka "melnās piektdienas" pārdošanas apjomi pieaugs par nepilnu 1%.
Iepirkšanās mobilajās ierīcēs veidoja 48% no visiem "melnās piektdienas" digitālajiem pārdošanas apjomiem. Lielā aktivitāte piedzīvota par spīti bažām, ka inflācijas dēļ tā šogad varētu būt krietni mazāka.
Tika gaidīts, ka patērētāji lielā skaitā dosies uz veikaliem, jo Covid-19 pandēmijas dēļ pēdējos divos gados aktivitāte tirdzniecības vietās klātienē bijusi mazāka, tomēr arī šogad ASV veikalos "melnajā piektdienā" bija vērojams mazāk cilvēku nekā ierasti šajā dienā. Eksperti min, ka tas daļēji skaidrojams ar sliktajiem laikapstākļiem.
Sagaidāms, ka pēc šādiem pārdošanas apjomiem "melnajā piektdienā" tā dēvētā "kiberpirmdiena" būs vēl veiksmīgāka, un tajā cilvēki varētu iztērēt vairāk nekā 11 miljardus dolāru.