Viena iespēja ir brauciens pa Čaka ielu, Ieriķu ielu un Zemitāna pārvadu.
Otra alternatīva ir Slāvu pārvads un Dienvidu tilts.
Plānotā Deglava pārvada slēgšana būs problēma arī sabiedriskajam transportam. Pāri tiltam Pļavnieku virzienā kursē septiņi sabiedriskā transporta maršruti, kuros kopā veikti gandrīz 1,7 miljoni braucienu.
Populārākais ir 3. autobuss, kas savieno Pļavniekus un Daugavgrīvu – tajā martā bijis 691 000 braucienu.
22. trolejbusā uz Pļavniekiem martā bijuši 327 000 braucienu. Vēl pāri Deglava pārvadam kursē arī 3., 6., 47., 51., 52. autobuss un 11. trolejbuss.
Sabiedriskā transporta galamērķi ir Pļavnieki, Dreiliņi, Getliņi un Ulbroka.
Kamēr atbildīgie dienesti izstrādā plānu, kā organizēt satiksmi pēc Deglava tilta slēgšanas, uzņēmums “Rīgas satiksme” jau paziņojis, ka trolejbusa maršrutu varētu slēgt, bet pārējos novadīt pa apvedceļiem. Tāpēc noteikti ir jārēķinās, ka ceļā pavadītais laiks pieaugs.
Augusta Deglava tilts tika atklāts 1966. gadā un tas savieno Rīgas centru un Purvciemu. Tilts ir 646 m garš. Pirms atklāšanas tā nestspēja tika pārbaudīta, slogojot tiltu ar smagajām automašīnām, kuru kravas pildītas ar smilti un granti.
KONTEKSTS:
Rīgas dome sākusi Deglava tilta remontu. Pārvada pārbūvi par 4,27 miljoniem eiro veic lietuviešu uzņēmums AS "Kauno tiltai" pēc SIA "Inženierbūve" izstrādātā būvprojekta. Balstu remontdarbos tika atklāti defekti, kuru novēršana nebija paredzēta pārvada pārbūves būvprojektā, tāpēc būvdarbi tika apturēti līdz jaunu risinājumu izstrādei.
Aprīļa vidū Būvniecības kontroles birojs konstatēja Deglava tilta nesošo konstrukciju bojājumus, bet birojam nav pilnvaru to slēgt. To var izdarīt pašvaldība, taču Rīgas dome paziņoja, ka tilts ir drošs un to neslēgs.
Tad iekšlietu ministrs Ģirģens uzdeva policijai apturēt satiksmi uz pārvada. Policija centīsies transporta plūsmas novirzīt citur. Rīgas domes pārstāvji nepiekrīt ministra lēmumam un sauc to par politisko šovu.