Tomēr konkrētus datumus par iespējamā investora piesaisti „Prudentia" valdes priekšsēdētājs Kārlis Krastiņš joprojām atsakās nosaukt. Viņš norāda, ka sarunas tupinās un esot svarīgi atrast investoru, kas var gan samaksāt atbilstošu cenu, gan apņemties nodrošināt liela skaita tiešo reisu saglabāšanu no Rīgas lidostas. Tāpat netiek izslēgta „airBaltic" akciju kotēšana biržā, saka Krastiņš.
„Mēs uzskatām, ka nav jāpiesaista investors par katru cenu. Ir jāpiesaista tāds investors, ar kuru „airBaltic” veiksmīgi attīstās. Mēs arī neizslēdzam to, ka pie labvēlīgākas situācijas biržu tirgos, šo ģeopolitisko saspīlējumu, kas mūsu reģionā pēdējā laikā ir attīstījies, sekas varētu norimties, tad, piemēram, nākamgad „airBaltic” varētu uzsākt akciju kotēšanu biržā,” atzina Krastiņš.
Jau ziņots, ka 2012.gadā "airBaltic" koncerns strādāja ar 231,252 miljonu latu apgrozījumu, kas ir par 1,3% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas zaudējumi saruka 4,4 reizes - līdz 19,117 miljoniem latu.
„airBaltic” ekonomiskās krīze slaikā nonāca finanšu grūtībās, bet 2011.gadā pēc Krājbankas kraha valsts pārņēma bankā ieķīlātas lidsabiedrības akcijas, kas piederēja privātajam akcionāram „Baltijas Aviācijas sistēmas”, kļūstot par 99,8% akciju īpašnieci. Lai gan lidsabiedrību apvij vairākas tiesvedības un strīdi, valdība piesaistīja „Prudentia”, lai sameklētu investoru, kurš varētu attīstīt aviokompāniju, bet valsts varētu atgūt tajā ieguldītos līdzekļus. Iepriekš ir pieminēti vairāki iespējami interesenti, taču reāls piedāvājums tā arī nav izteikts.
"airBaltic" nodrošina tiešos lidojumus no Rīgas uz aptuveni 60 galamērķiem. "airBaltic" lielākā īpašniece ir Latvijas valsts ar 99,8% akciju.